sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Kimalletta ja geeliä!

Tilasin jonku aikaa sitten kynsi juttuja mimax:lta. Ja jotenki vahingossa tuli taas tilattua jonku verran kaikenlaista. 
Oon ennen käyttäny 1-vaihe geeliä mutta nyt päätin kokeilla 3-vaihe geelejä. Eli siis tilasin pohjustus-, rakenne- ja viimeistely geelin. Ja sitte valkoisen rakenne geelin ja tippi liimaa, vaikka tarkoituksena ois tehä jatkeet geelillä mutta ittelleni tykkään tehä tipeillä. 
Sitte erilaisia siveltimiä. 
Ton leopardi kuvioisen sain pauliinalta mutta se pinkki buffer on mimaxilta. 
Leimasin laitteet ja laatta sekä valkonen leimasinlakka mutta siitä unohdin ottaa kuvan. 
Ja ihan vahingossa tuli tilattua parit glitterit. Toinen on oli 18 paketti ja toisessa tuli 24. Nyt pitäis riittää värejä ainaki vähäks aikaa :D 
Ja sitte kyl mä tilasin läpinäkyviä tippejä mutta niistäkään mulla ei oo kuvaa. Mutta sellasta nyt ei ehkä tarvii taas vähään aikaa tilailla (: Tein tänään vuokolle kynnet ku se tuli nyt sieltä kieli kurssilta. Ei tullu kyllä taaskaan minää yllätyksenä että se oli saanu kaikki taas katkottua. 
 
Tollaselta ne sitte näytti valmiina. Jotenki meillä menee aina tosi kauan tehä kynsiä ku jutellaa ja millon touhuun jotai muuta välissä ni aikaa menee mutta mikäs siinä ku hyvässä seurassa :D Ainii toi Vuokko mulle tuliaisiakin! 
 
Tollaset ihanat roikkuvat korvikset ja glittereitä. Noi on niin ihanat noi korvikset ku niin kimaltelevat, me like it<3!
Illenmalla mun veljet tuli syömään kotii ja sellasta mutta ei sen ihmeellisempi sunnuntai. Huomenna on taas maanantai ja pitäis jaksaa mennä töihin :/ Mutta tää on mun vika työ viikko ja sitten saa hetken hengähtää ennen ku alkaa taas koulu. Ni kyllä vielä yhen viikon jaksaa ! 
Xoxo Marty 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: