torstai 25. heinäkuuta 2013

Töitä töitä ja töitä!

Huhuh olipa taas tänään työpäivä, mutta onneks huomenna on jo perjantai. Ja ens  viikko onki sitte mun viimeinen työ viikko ja sitte se on ohi. 
En ihan niin hehkeenä ku oon heränny kuitenki 5 aamulla :D
Töitten jälkee me mentii kulmikseen äitin ja veljien kaa syömään!
 
Kulmiksen lähtiessä tuli vähän kiire ku käytiin vaa nopee kodin kautta niin että sain vaihtaa vaatteet ni piti sitte laittaa hiukset kiinni(: Illalla ku tulin tallilta mummille ni mummi oli ostanu tigin saippuoita ni sain kotiin yhet !
 
Vihreet purkit oli mulle. Noi oli ihanan tuoksusia niinku yleensäkin tigin shampoot on ja noi oli jotai ns energia shampoo ja hoitoaine. Ja pitäis olla aika kosteuttavia.  Mulla on jo kotona ne blondeille hiuksille tarkoitetut isot pullot mutta just noita en oo ennen kokeillu ni ihan kiva päästä kokeilemaan. 
 
Ja sitte mummi osti ittelleen ja mulle käytettäväks kun täällä on ni tollaset tuuheuttavan shampoon ja hoitoaineen. Noita itseasiasa jo kokeilin ja noiki tuoksu ihan älyttömän hyvälle. Viikonloppuna mun pitäis käydä ostaa yks ihan sika hieno "tavara" mutta en kerro siitä sen enempää kun vasta kun se on hankittu! (;
Xoxo Marty 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: