torstai 18. heinäkuuta 2013

Many beautiful bags!


Vaikka ulkona onki ollu synkkä sää kun on satanu niin ihanat asiat piristää aina ja se ettei ite oo sateessa kastumassa.
Mä oon alkanu haaveilemaan tollasesta pienestä laukusta mikä on tehty niistä tölkin korkeista tai mitä ne nyt sitte onkaa :D Mutta tommonen ois jotenki tosi kiva ja vähän erikoisempi. (Kuvat laukuista on netistä paitsi tietysti toi minkä oon ite ottanu)
Toinen laukku mistä haaveilen on Louis Vuitton neverfull se ois niin ihana ja sen aijon vielä hankkia <3 
Värillä ei sinäänsä olis mitää väliä mutta en kyllä ehkä mustaa haluais. Mutta tossa laukussa vaan on jotain se on simppeli mutta kaunis.  
Myös joku uusi Guessin laukku ois ihan kiva vaikka mulla yks jo onkin ni toinen kelpais aina, kelleppä ei :D 
Jotai ton tyyppistä haluisin jonku vähän isomman ku se mikä mulla on niin on jo sillai aika vanha ja se ei oo mikään älyttömän iso semmonen aika pieni.
Ja vielä tämä mummin ihana laukku minkä se osti joskus joltain messuilta. Mun mielestä toi on vaan jotenki niin ihana ja noi pohjasa olevat niitit jotenki tekee siitä vielä ihanamman. Oon kuolannu tän perään siitä asti ku mummi tän hankki ja ehkä mä vielä tän joskus mummilta saan (:! Hope so! 
Mutta se niistä kaikista ihanasta laukuista en tiiä miten tää postaus nyt lähti tähän suuntaan mutta toivottavasti tykkäsitte vaikka oliki aika erilainen. Mä kävin tänään lääkärissä ja mulla on poskiontelotulehdus :/ Mutta sain lääke kuurin ni jospa toi särky alkais helpottaa ja mulla on huominen saikkua eli ei töitä menee kyllä varmaa aika löhöilyks koko päivä. Tätä tää on ku oon aina sanonu ettei kesällä voi olla kipee ni nyt osu omaan nilkkaan :D
Xoxo Marty 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: