lauantai 13. heinäkuuta 2013

Viime viikot!(:

INyt postaan äkkiä kun on kerranki hetki aikaa kun oon autossa menossa mun serkkujen mökille. Oon yrittäny varmaa kolme kertaa postaa tätä samaa postausta mut sitku unohan aina et tää ei tallenna tätä ja jätän vaa auki ni oon joutunu kirjottaa miljoona kertaa tän uudesta että jos nyt onnistuis :D No joka tapauksessa tilattiin Liinan kaa ajat sitte crazy faktory:sta napakoruja. 
Toi sininen oikeen puolinmainen napakoru on se mikä mul oli sillon ku kävin ottaa napakorun. 



Noi napakorut oli aika edullisii ni tuli otettua pari, mutta eipä tarvii nyt vähään aikaa taas tilata , ehkä :D Sitte olin este kisoissa Kassulla ja ostin valkoiset kisa housut, hanskat ja kypärän. Mun vanha kypärä oliki jo elämää nähny ja samoin hanskat jokainen sormi tuli tyyliin ulos hanskoista. 
I
Housut on Pikeurin. 
Jonkun päivän asu kuvia ku vaan muistais minkä :D Mutta oltii kai just menossa käymään kaupassa Heidin kaa.
Samasella viikolla tuli ostettua Bikbokista t-paita ja koru. Koru oli -70% joten sen hinnaks ei jääny paljoakaan ja t-paita makso jonku 15€ ehkä :D 
Ja sit koru siitä yhdestä koru kaupasta minkä nimee en ikinä muista. Siel makso kaikki korut 3€. 
Sitte oltii yhen meijän tutun rippijuhlissa.
Mihin laitoin ton mun punasen mekon mihin oon ihan rakastunu ! 

Ainii ku mulla oli nimipäivät ni mun serkku teki mulle kakun (:
Oli kyllä ihan sika hyvää vaikka ehkä pikkasen suklaista mutta se on mun makuun ja kyllähän Jenni sen tietää (; 
Sitte viime viikolla ennen ku Vuokko lähti kielimatkalle ni tein sille kynnet ja ainii tänään tilasin vähän uusia kynsi juttuja mutta saa nähä millon ne tulee ku ne on jossai lomalla ollu ja palaa vasta ma että en tiiä paljo sinne on tullu tilauksia. Mutta onneks mulla ei oo kiire ku en voi tehä kynsiä ku oon töissä ni ne menis ihan pilalle siellä. 
Väsäsin äkkiä mulle kynsien teko huoneen mun veljen vanhaan huoneeseen ku se on vielä vähän kesken. 
Koitin ottaa väli vaiheista kuvia ja tää oli ainoa minkä muistan ottaa :D 
Toi kuva tekee jotenki tosta tosi vihreen värisen mutta ei se todellisuudessa ihan noin vihree oo. Seuraavana päivänä lähettiinki sitte Summet upp:n mutta siitä koitan tehä ihan oman postauksen vaikka huomenna. Ja mulla on tullu osteltuaki jonku verran ni jos saisin ne kuvattua ni saisin teille laitettua niistä kuvia. En oo nyt hirveesti postaillu ku ei mulla oo mitää ihmeellistä ollu aika menee töissä ja tallilla  pääasiassa ni ei siinä mitää hirveen kiinnostavaa tai kummallista oo :D Mutta tässä teille tämmönen pikanen päivittely mun parista viime viikosta. Nyt oon tosiaan mun serkkujen mökillä ja kuvia saatte myöhemmin ku niitä on tullu otettua. 
               Xoxo: Marty

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: