keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Heppailua(:

Tänää mun postauksen aiheena on vain heppailua ku olin viikonloppuna ns leirillä. Meillä oli sillai niinku lauantaina ja sunnuntaina 10-20 se leiri. Alun perin meijän piti jäädä yöks sellaseen mökkiin mutta ku mulla on tää poskiontelotulehdus ni en sitte saanu jäädä. Meil oli molempina päivinä kaks tuntii ratsastusta ja sitte touhuttii kaikkee muuta kute vikellettiin, ajettiin kärryillä ja no leikittiin :D Meijän eka tunti oli koulutunti mutta siitä mulla ei oo yhtään kuvia :/ 
Manna ja Vikke
Elise ja Pai
Jenni ja Moppe
Oho ei se mennykkää yli ja Jenni tipahti alas :D 
Mä ja Kassu
Paisteltiin vähä vaahtokarkkeja :P
Sitte sunnuntaina ensi vähä maastoilua. 
Mun ilme ei oo aina kaikkein edustavin :D Ja hevonen on Manu. 
Elise ja Entti
Jenni ja Pipsa
Manna ja Aino. Aino oli ekaa kertaa maastossa ja meni tosi nätisti. 
Lauantaina meillä oli leiri kaste :D 
Silmät kiinni kaikki oli yllättävän vaikeeta :)
Elise :D
Ei me ainakaa Jenninkää sukua olla ku molemmat kaadettiin toi "este" ihan nurin :D 
Ja mä sain tyytyväisenä kastella sen lopussa! 
Mannasta oli vaa tää yks hyvä kuva :D 
Sitte vielä kuvia vikellyksestä. Me vikellettiin Kassulla. 
Jenni 
Elise 
Pysyin jopa hetken noin ravissa :D
Minä ja Manna 
Manna
Iidaki pääs vilkeltään
Mentiin varvas hippaa ja en ollu ennen sitä menny tai no ei oo muutenkaa tullu mitää hippaa pitkään aikaa leikittyä mutta oli kyllä kivaa :D Ja sitte hypittiin esteitä ilman hevosia ja limbottiin :D Kuvat on jennillä ni en saa tältä viikonlopulta niitä teille mutta mulla on viime viikonlopulta ku olin tallilla ja siellä oli leiri ni silloinkin hypittiin ni niitä kuvia on :)
Ei Hätää tiiän kyllä että näytän iha urpolta ja toi asento mutta jokainen tyylillään :D
Korkein minkä pääsin oli 114 eli vähän yli metrin :D Mutta tällänen viinonloppu mulla toivottavasti teillä oli kivat viikonloput mulla ainaki oli (:
Xoxo Marty

7 kommenttia:

  1. mikä ton tallin nimi on ja missä se onkun oon itse miettinyt alkaa harrastaa ratsastusta ja tuolla näyttää just kivalta ? (:

    VastaaPoista
  2. Savintalli ja se on tuolla janakkalassa aika lähellä riksun ABC:tä (:

    VastaaPoista
  3. Kiva blogi! Kuinka korkeita noi esteet on? Ihania heppoja:)
    ( www.jenniijatepa.blogspot.com )

    VastaaPoista
  4. Kiitos! Nyt en yhtään muista kun sen verran jo aikaa mutta ei muistaakseni ollu hirmu korkeita koska kaikki ei ollu hypännyt paljoa (:

    VastaaPoista
  5. Vai kumpia esteitä tarkoitit mitä hypittiin ilman hevosta vai hevosella ? :D

    VastaaPoista
  6. Ihana blogi ! Viitsitkö käydä kurkkaamassa: www.emminheppailut.blogspot.com
    Kiva jos liityt lukijaksi!:)

    VastaaPoista
  7. Kiitos ja toki voin käydä kurkkasemassa (:

    VastaaPoista

Kiitos kommenteista! (: