torstai 1. elokuuta 2013

Blogin ulkoasu!

 Oon varmaan ikuisuuden pläränny tän mun blogin ulkoasun kanssa kun oon vaan niin avuton että tuppaa kestää. Ja samalla tein myös uuden bannerin. Tein varmaan 8 eri banneri vaihtoehtoa ja tähän nyt päädyin.
Muutenkin vaihdoin kaiken pinkin siniseen. Ja se tuotti mulle vähän hankaluuksia. Jonku mielestä kaikki tommoset "pikku jutut" on varmaa helppoja mutta mulla kesti kyllä jonki aikaa löytää kaikki asetukset mitkä halusin muuttaa :D


Tässä pari muutaki vaihtoehtoa, meinasin jo laittaa alimman mutta sitte muitten avustuksella päädyin tohon siniseen jotenki se toi vähän uutta ilmettä. Mitäs ootte mieltä oisko joku muu vaihtoehto ollu parempi vai ei ?(:
Sain mun koneen tänään huollosta ja nyt se taas toimii nyt ootan innolla että pääsen laittaa kamerasta teille kuvia niin saatte vähän parempi laatuisia kuvia! Tää kone tosiaan alunperin meni kai siitä sekasin kun ladattiin tähän turvaohjelma ja kun tässä koneessa on jo ittessään joku ohjelma niin tää sekos siitä kun oli kaks ohjelmaa ns. päällekkäin. Ja vaikka me luultiin että oltiin jo poistettu koneen oma tietoturva ni siihen tarvikin jonku ohjelman netistä ja kun ei sitä tiedetty niin luultiin että oltiin jo poistettu se. Koitettiin kyllä korjata ongelmaa ite mutta ei onnistuttu ja sitte tää hävitti langattoman netin kokonaan eli en päässy nettiin, mutta onneks nyt kone taas toimii. Huomenna mulla on viimeinen työ päivä ja sitte on seittemän viikkoa takana HUHUH. Ihanaa kun enää yksi aikanen aamu ja sitte ei enää tarvii herätä 5 aamulla. Mutta kun vielä se yks on selätettävä niin mä tästä alan mennä nukkumaan (:
XoXo Marty

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: