lauantai 27. heinäkuuta 2013

Paplarit päässä (:

Vähän tän päivän asua ja kuulumisia. Kokeilin tänää ekaa kertaa että millaset kiharat saa aikaseks paplareilla. Ja sit just ku olin saanu paplarit päähän ni mun veli ilmesty kotii sen uudella autolla ja kysy et lähenkö käymää sen kaa iskällä nopee ni näin tyylikkäänä mä sitte lähin xD Laitoin viel mun nrj lippiksen päähän ku ulkona oo niin lämmin ja aurinko paisto ja ku mä tuppaan saamaan niin helposti auringon pistoksen. No mutta onneks kukaa ei ehkä nähny mua tän näkösenä :D
Laitoin siis paplarit pyyhe kuiviin hiuksiin. 
 

Tältä ne näytti kun oli ottanu paplarit pois.   Toinen puoli jäi vähän suoremmaks ni fiksailin vielä vähän suoristimella. 
Tälläset ne oli sitte valmiina(: Toi oli sillai iha hyvä taktiikka ettei tarvinnu lämpökäsitellä hiuksii ainakaan läheskään niin paljon ku sillon jos kihartaa suoristimella, mutta niissä vaan kestää kuivua aika kauan nii päätin avittaa  vähän föönillä.
 
 
Mulla oli mun uus pinkki laukku (: 
Ja pitkästä aikaa noi mun gladiaattorit jalassa. 
Nam nam käytiin arnoldsissa syömässä donitsit ja smoothiet :)
Ja jotain todella IHANAA tuli ostettua Anttilasta. Ja eilen ostin myös jotai tosi kaunista Guessin liikkeestä! Hupsista
Mutta enpäs kerro mitä niissä on ni vielä vaan ehkäpä vasta huomenna :) Eilen ku oli niin lämmin yhessä vaiheessa ni ostettiin Heidin kaa jätskit. Mun on kyl pakko myöntää että mä en hirveesti tykkää jäätelöstä tai ei sitä tuu hirveesti syötyä mutta mä tykkään kyllä siitä Café latte jäätelöstä mitä saa jätski kiskalta. 
 
Kauheen näköiset mun kädet ku iha mustat töistä ku toi meinaa irtoo millään se vaa kuuluu pois. Ootan jo että voin tehä ittelleni kynnet mutta enää viikko ni sitten se onnistuu ! Mutta nyt mä hipsin nukkumaan,hyvät yöt!
Xoxo Marty 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: