lauantai 20. heinäkuuta 2013

Last weekend!

Viime viikonloppuna olin mun serkkujen mökillä ja sain kuvat sieltä nyt niin postailen teille siitä nyt!
Must on ihan kiva aina välillä olla mökillä varsinki hyvässä seurassa, hyvällä säällä ja kun on hyvää ruokaa :D Mökillä vaan jotenki pystyy rentoutuu kaikki huolet ja murheet katoo ja nukkuu hyvin ja on vaa hauskaa. No en jaarittele enää enempää vaan kuvat saa kertoa teille lopun (:
 Jennihän se siellä.
Minä
Melkein veljekset kun ilvekset, mutta serkukset ja tytöt :P


 Tässä oli niinku se "päämökki"
Sitte siellä on minigolf rata :D

 Sitte aitta missä me Jennin kaa nukuttiinki ja noi oikeen puolinmaiset on jotain varastoja.
Mun prinssi sammakko mikä ei kyllä muuttunu prinssiks :/ Johtu varmaa siitä ku oli vaa ilma pusu :D
Lauantaina lähin kotii ni mun veljet tuli hakee mut kotiin sieltä. Joten nää kuvat on lauantailta.
 Mä olin lauantaina tosi ahkera pestiin Jennin kaa perunat ja sit mä tein salaatin, siinä oli mun sen päivän hyvä/ahkera teko!
 Mun isoveli Samu.
 Oikein kunnon serkukset. Oikeella on mun serkku Jerkku (:
 Ainiin ja kattasin mä pöydänki :D

 Tää toinen sankari tässä on myös mun veli Miku (oikeen puolimainen)

 Ohhoho kuvia tais tulla pikkasen paljon, mutta koittakaa kestää. Kuvat on otettu mun serkun digijärkkärillä ni laatu on pikkasen parempi. Mutta toivottavasti mäkin saan kohta hankitttua sen järkkärin niin saa aina hyvä laatusia kuvia, mutta siihen asti joudun selviimään puhelimella(:
xoxo Marty

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: