maanantai 10. joulukuuta 2012

Rätti väsynyt!


Tää päivä meni jotenkin vähän kiireisesti niinkun yleensäkkin maanantait. Mutta yksi plussa kyllä oli kun mulla oli yks tunti peruttu. Tosin sen jälkeen piti mennä takaisin kouluun. Hyppytunnilla päätin mennä käymään kotona vähän syömässä jotain kun koulussa ei ollu hirveen maukasta ruokaa. 
Koulussa mulla oli viel kuvista. Meijän kuulu tehä kuoro laulaja. Ja liiotella piti. No mä en oo mikään kaikista lahjakkain. Ja tältä mun ja sanin työt nyt näyttää :DD
Pakko myöntää että, itteäkin kyllä vähän naurattaa. Noi on siis savesta ja ne maalataan vielä kunhan on laitettu uuniin. Oikean puoleinen on sanin ja vasemman on mun :`D
Ollaan kyllä niin mahtavia.
Koulun jälkeen sittentallille ja kun tulin kotiin lähin juoksu lenkille ja samalla hakemaan veljelle suklaata ja ittelleni oisin halunnut sellasen tazza kaakao "pussin" tai sen mistä saa yhden kaakaon. Mutta valintatalossa ei ollut joten en sitä saanut jouduin tyytymään play maito kaakaoon. Kun lopulta pääsin kotiin menin saunaan ja sitten kuppi kuumaa kaakaota ja eikun kattomaan Gleetä.
Lenkillä. Silmät on nähtävästi vähän vetiset. Oon suoraan sanottuna nyt ihan rätti väsyny joten kohta taidankin mennä nukkumaan.Ja valitettavasti en saanut enempään kuvia teille kun, tää herjas jotain koitan huomenna onnistua (:
-Marty


2 kommenttia:

  1. Oot sika nätti...kiva ku löysin tän sun blogin ..<3

    VastaaPoista
  2. Vooi kiitos paljon.. kiva jos tykkäät(:<3

    VastaaPoista

Kiitos kommenteista! (: