keskiviikko 12. joulukuuta 2012

12.12.2012 (:

Ensiks vähän tän päiväsestä kun äiti halus viedä mut kahville kulmikseen, kun meni koeviikko hyvin. Käytiin siinä samalla sitten hakemassa mulle ruotsin kirja ja sitten vähän ruoka kaupassa ja äitin piti käydä palauttamassa vilaan jotkut housut, mutta lopulta se vaan vaihto ne toiseen kokoon. No eksyttiin siinä samalla vähän muihinkin vaate kauppoihin kun piti. Lähin tänään tuntia aikasemmin koulusta oisin oikeesti päässy kun oli vähän tyttöjen vaivoja...:/

Kukaan ei ollu ottamassa koko asusta kuvaa ni yritin itte :D


Kun pääsin kotiin menin hakee postia vähän rennonmmissa vaatteissa...


mutta se oli tyhjä... ):

Otin kot kotin (sellainen lämmin tousti) ja jälkkäriksi joulutortun ja kuumaa kaakaota.

Tälläsia tuli ostettua. En oo siis mikää kauhee kirjojen lukia, mutta siellä ollessa äiti sai mut vähän innostuu. Ja myyjä suositteli mulle tota kun kerroin millasista tykkään. No saa nähdä millainen on tykkäänkö vai enkö? Ja tota kirja sarjaa on siis lisää.
Joistain ostoksista en muistanu hintoja ja kaikkien hinnat ei varmaa kiinnostanukkaan. Mun mielestä oli niin siistiä kun tänään oli 12.12.2012 ja sitten kun kello oli vielä 12.12 ja tietenkin mä toivoin!(: Joo tiiän jotkut on sitä mieltä että ei vois vähempää kiinnostaa, mutta oon itte vähän taika uskonen.
Kohta teen sen postauksen ittestäni mutta en viittinyt laittaa tähän perään kun ois muuten tullu niin pitkä.
-Marty

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: