torstai 13. joulukuuta 2012

Puurojuhla (:

Meillä oli koululla siis sellanen puurojuhla. Se on vähän saman tyylinen kun toisilla on joulujuhla, mutta meillä on puurojuhla. Se on tosin vapaa ehtonen ja koulun jälkeen. Sinne on pääsymaksukin, mutta kun me oltiin siellä "töissä". Niin ei jouduttu maksamaan siitä, vaikka ei se mikään hirvee summa oo. Siellä saa halukkaat koulun oppilaat esiintyä ja sitten joka vuosi opettajat tekee jonku esityksen ja tietenkin siellä on pukki kun on pieniä lapsia kattomassa. Sitte siellä tarjoillaan joulupuuro ja myydään arpoja ja joulutorttuja ja sen sellasta. Tänä vuonna siellä oli kyllä vähemmän ihmisiä kun viime vuonna. Olin kattomassa viime vuonnakin kun mun veli oli jo tuolla koulussa sillon. Heidin kaa innostuttiin vähän kuvailemaan ((: Tosin mun puhelimella joten joidenkin kuvien laatu on mitä sattuu. Ennen puuro juhlaa siivosin kun äiti anto mulle sitten vähän rahaa mulle. Pääsen nyt taas ostelemaan joitan joulu lahjoja.

Piti vähän laittaa itteeni kun ei ihan ton näkösenä viittiny lähteä..

Tän näköseks sitten itteni sain :)


Laydies (:


My best friend <3

 Nelli siellä reunassa söpöilee (: Siis Heidin pikkusisko
Joulupukki ( vähän on sumee ku jouduin zuumaamaan :/

 Mä,Heidi ja Laura (Heidin iso sisko) (:!
Ihanaa huomenna alkaa viikonloppu mulla jo joitain suunnitelmia onkin, mutta en paljasta niitä vielä (; Toivottavasti teilläkin on kivat viikonloput tiedossa. No huominen pitää jaksaa vielä koulussa möllöttää. Hyvät yöt!
-Marty


3 kommenttia:

Kiitos kommenteista! (: