perjantai 21. joulukuuta 2012

Levillä!

Täältä Leviltä teille postailen(: Eilinen yö/ilta meni pakkaillessa, mutta onneksi lopulta sain kaiken valmiiksi kun menin aamulla kouluun vielä ennen lähtöä. Äiti otti mut sitten siitä kyytiin ja mentiin kohti lentokettää. Ja eikun Kittilään. Täällä oli tänää joku -20 astetta pakkasta. Mua nauratti kun lentokoneen siivellä luki "no step at":DD No mutta joo kerittiinhän me pulkka mäessä jo olla ja käydä kaupasta ostaa kaikkee hyvää ;p Meijän mökissä on vähän kylmä kun ei oo vielä lämmennyt mutta sytytettiin äitin kanssa takka. No pikku hiljaa alkaa olla lämpimämpi. Ja kuvassa oleva tyttö on mun serkku Jenni. Ja kuvat on tyhmästi tuolla lopussa ihan satunnaisessa järjestyksessä :( Mutta voi olla että huomenna mun eno saa mun serkun koneeseen netin ni se anto mulle jo luvan että saan sillä postailla mutta kattellaan ((: Huomenna mennäänkin sitten jo rinteeseen, mutta nyt aletaan äitin kanssa paistamaan meille iltapalaks pakaste pizzoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: