keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Just me!


No nyt siihen varsinaiseen asiaan mitä olin tekemässä. Jotkut oli pyydelly multa, että kertoisin ittestäni vähän enemmän täällä blogissa. No nyt ois sitten luvassa paljon mua. En oikein aluksi tiennyt että mitä kertoisin kun ei heillä oli mitään erityisiä pyyntöjä joten päätin kertoa nyt sitten ihan mitä mieleen pulahti. Toivottavasti on edes jotkut asiat niitä mitkä teitä kiinnostaa (:
No kaikki varmaan tietääkin mutta sanompa silti:
Eli oon siis 16 vuotta ja käyn hyvinkään Sveitsin lukion luonnotiede linjaa ja asun siis Hyvinkäällä. Menin luonnontiede linjalle siks koska yhtenä haavena on eläinlääkäri tai lastenlääkäri. Sen lisäks mua kiinnostavia aloja on myös joku kosmetiikanala ja sisustussuunnittelija. Mutta koska en oo sata varma miksi haluun niin lukio oli hyvä vaihtoehto, mutta kyllä näyttää vähän siltä että jompi kumpi lääkääri on se mun juttu. Mutta aika näyttää mihin tää tyttö menee (:

Oon eläin rakas tykkään tosi paljon eläimistä varsinkin koirista ja hevosista. Jonain päivänä ostan kyllä vielä oman koiran (rotua en tiedä vielä) ja hevosen ( ehkä tinger tai joku pv). Ja se saattaa olla yks syy misk haluaisin eläinlääkäriksi.
Harrastan siis ratsastusta ja sitten käyn lenkillä usein Heidin kanssa tai sitten yksin, käyn zumbassa ja salilla. Oon kyllä harrastanu aika montaa eri lajia mm. pesistä, uintia, tanssia, jalkapalloa, cheer leading:ä ja vähän kaikkia. No tietenkin yks mun harrastus on tää blogin kirjottaminen. Mikä lähti sinäänsä aika vahingossa olin kyllä jo jonkun aikaa halunnu alkaa kirjottaa blogia ja sitten yhtenä päivänä tein sen vuokon avustuksella.
 No puhelin on mulle tärkee kapistus koska teen sillä ihan kaikkea ja millä pitäisin yhteyttä kavereihin ilman sitä. Postaan myös välillä puhelimella ja käyn sillä aina netissä jos on tarvetta kun en yleensä jaksa avata konetta sen takia. Mulla on siis Iphone 4 valkoisena.
Lempiruokaa ja juomaa mulla ei oikeen oo. Syön lähes kaikkee mutta etanat on sellanen mitä en oo uskaltanu maistaa ku näyttääkin niin ällöttäviltä ja limasilta :D Mutta en mä mikään nirso oo. Tykkään laitta ruokaa ja leipoa.
Luonteeltani oon aika pirtee,ilonen ja aika kova puhumaan tutuille. No niitä keitä en tunne ni saatan olla aluksi vähän hiljaisempi kuin normaalisti mutta kyllä nyt puhua uskallan vaikka en tuntisikaan. No oon vähän lörttö suu eli sanon vähän mitä sattuu ja en ihan aina mieti mitä sanon ennen kun sanon vaan vasta kun on tultu sanottua ja välillä sanon ilkeemmin kun oikeesti tarkotan (siis vihasena) mutta pyydän kyllä aina anteeksi jos oon munannut varsinkin mun parhailla kavereilla (Sanilla,Pauliinalla ja Heidillä) löytyy tästä paljon kokemusta.
 Mutta en mä mikään ilkeä oon enenmänkin vähän ylipirteää tyyppiä. 
Vihaan koulu kiusaamista yli kaiken se on niin väärin. Kukaan ei mun mielestä ansaitse sellasta pahaa.
Kaverit ja suku on mulle TOSI RAKKAITA. Varsinkin  noi kolme ihana tyttöö. Ollaan koettu kaikkee yhessä. Ja voin kertoa niille kaiken ja luotan niihen.
Näitä asioita et tiennyt musta:

-Pelkään/Vihaan  hämähäkkejä
- Mun lempiväri on pinkki
- Oon ku harakka, kakki mikä kimaltaa on ihanaa!
- Kuuntelen nrj tosi paljon
- Rakastan shoppailua
- Ihanin merkki on varmaan Guess
-Mulla on piilarit
-Tykkään värikkäistä väreistä (neon pinkki, neon keltanen)
- Paras sarja on varmaa Täydelliset naiset, Glee 
-Mun unelmien auto on:
-Käytän klips pidennyksiä välillä kun kiharran ettei omat hiukset kärsis niin paljon
-Haluaisin käyttää korko kenkiä, mutta oon aika pitkä niin en aina viittii
-Oon noin 171cm
- Tykkään tosi paljon hakuvesistä
No enempää juttuja ei just nyt tuu mieleen, mutta jos joku aisia mitä oisitte halunnu tietää ja en sanonu ni kyselkää ihmeessä vastaan kyllä (:

-Marty

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: