sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Sunday!

En oo postaillu nyt kun oon kipeä ja en varmaa postailekkaan hirveesti kun oon niin poikki.
Pahinta tässä on että meillä on koeviikko menossa ja pitäis jaksaa lukee... 
No ei oo ihan hirveesti innostanu. Mulla tuli kuumetta/lämpöä tänään mutta toivottavasti menee nopee ohi. Lauantaina olin vielä suht terve tai ainaki luulin niin. Mun serkku ( Jenni ) tuli meille ja mentiin Flamingoon päiväks äitin kaa. Tänään mentiin askosta kattomaan mulle uutta sänkyä kun on jo jonki aikaa pitäny ostaa mulle uusi sänky. No sieltähän löyty just hyvä. 
Uusi sänky on siis 120cm leveä ku mun vanha oli siis ihan sellanen normaali onks se sitten 80cm levee tai jotain sellasta. Toi uus sänky tuodaan jo huomenna ja samalla ne vie vanhan pois. Ostettiin mulle myös valkonen jakkara mun huoneeseen. Kun en oo halunnu mitään "työ tuolia" kun ne on ärsyttävän isoja ja aina tiellä ja en tarvii sellasta. Jakkara on mun huoneeseen just hyvä kun sen saa tonne pöydän alle hyvin ja ei oo sitte tiellä(:  Siitä mentiin sitte willaan käytiin ostaa mun ens jakson kirjat. 
Kerranki ajoissa yleensä muistan vasta kun jakso on alkamassa. Sit käytiin cubuksessa ja sieltä tarttu mukaan jotain pientä(;
Mun uusi valkonen ihan perus jakkara (:
Persikan väriset koti/oleskelu housut 19,95e
Kaks pitkähihasta 19,95
Ja sit tää t-paita johon rakastuin, vaikka oli musta yllättävän hintava 17,90. Ei nyt mikään kallis mutta kun yleensä t-paidat Cubuksella maksaa 9,90-12,90. Niin siihen nähden oli vähän kalliinpi mutta ei haittaa kun tykästyin niin oli pakko ostaa. Ostettiin vielä pari kynsilakkaa mutta unohdin ottaa niistä kuvat niin laitan ne samaan aikaan kun kerron niistä glittereistä.
Ja tietty tigeristä käytiin ostaa Ipadiin suojakalvo ja sitten mulle tollanen en tiiä mikä sen nimi on mut toi mihin saa Iphonin jos on vaikka salilla tai lenkillä niin hyvä. Siinä shoppaillessa tuli kaikille hirvee nälkä niin mentiin kulmiksee äitin ja Jennin kaa tai siis ku niitten kaa mä siis kaupungilla olin.
Ainiin oon kokonaan unohtanu mainita niistä glittereistä jotka tilasin, kun ne on tullu jo vähän aikaa sitten mutta kun mulla on tiistai vapaa päivä niin voin sillon niistä kertoo lisää ja kun kävin kampaajalla mutta niistä siis viimeistää tiistaina.
<3: Marty

4 kommenttia:

  1. oi vitsi oot niin nätti ja paljo toi sänky oikee makso ku munki pitäis ostaa uus sänky !!?:)
    ps. tosi kiva blogi !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ööm toi makso suunnillee 434e ja siihen kuulu runko ja sitten toi patja. Nyt on muuten tosi paljon tarjouksia joten kannattaa käydä kattomassa ((: Ja kiitos!

      Poista
  2. Oot super kaunis (:

    VastaaPoista

Kiitos kommenteista! (: