torstai 3. tammikuuta 2013

Ostoksia

Tässä nyt kuvia niistä parista paidasta jotka ostin "aleista". Ja sitten parista paidasta mitkä sain pukin kontista.
Äitiltä joululahjaksi!
Samoin joulu lahjaksi Guessin valkoinen v-aukkoinen pitkähihanen (:
Sitten ite kävin ostamassa ennen uv :ta pari paitaa

 ONLY

(edestä) 
(takaa)
Valkoinen pitsitoppi joka on takaa kiva tommoinen vähän avoimempi. Tarkkaa hintaa en muista, mutta suunnilleen 26.95 (: EHKÄ :D

Ja sitten läpikuultava sininen toppi olisin halunnu koon pienemmän(34) mutta tää oli pienin saatavilla oleva koko joten otin sitten 36. Ja oli ihan hyvä. Hintaa tällä taisi olla 16.95. Kumpikaan paita ONLY :sta ei siis ollut alessa (:

SPIRITSTORE

Tää on niin mun mieleen kun vähän nastoja. Oon haaveillut tästä jo jonkin aikaa kun pongasin tän joskus kauan sitten niiden mainos lehdestä mutta kun tällä oli hintaa kuitenkin 49e niin raaskinut heti ostaa ja sillä hetkellä ei ollu edes rahaa :/ No mutta nyt se makso 39e ni olin heti sillain että nyt mä sen ostan ja oon kyllä niin ilonen että ostin! (:

Toinen paita minkä ostin sieltä oli hihaton pääkallo toppi. Tätäkin olin jo jonkin aikaa kuolannu siellä ja nyt tuli sekin ostettua. Hintaa tällä oli 29e. Mutta oli vaan niin simppeli ja samalla tosi kiva (:
Kynnetkin huolsin tossa vähän aikaa sitten ja päätin vaihteeks tehä taas erinmuotoset. Ja tällä kertaa vähän sinistä mukaan. Kuva vähän heilahti mutta toivottavasti saatte jtn selkoa.
 Eilen kun olin mummilla yötä niin mummi anto mulle tälläsen pienen laukun. Se oli ihan käyttämätön en tiedä mistä mummi on sen saanu kai jostai kun on tilannu jotain ni kaupan päällisiks :D Se on just hyvä esim koeviikoolle kun sillon ei tarvitse mitään isoa laukkua.
  Oon koko päivän siivoillu mun huoneen kaappeja ja hain kaupasta pari juttu mun huoneeseen. Mutta laitan kuvia vasta kun oon saanut valmiiksi (; Nyt me lähetään viettää tyttöjen ja retun kaa iltaa mun iskälle. 
 Retu on siis pauliinan koira ;D
<3: Marty

9 kommenttia:

  1. Eiks ne oo niittejä eikä nastoja ? :DD Mut jokatapauksessa, ihania vaatteita <3

    VastaaPoista
  2. Niin siis niittejä XD Kiitos !<3

    VastaaPoista
  3. eihä noi oo niittejä niitithä on sellassii ihan pienii?:D

    VastaaPoista
  4. Aijaa :D no olkoon nyt mitä vaan(:

    VastaaPoista
  5. mitä vitun väliä sillä nyt on onks ne niittejä vai nastoja? :D

    VastaaPoista
  6. Moi! Olisiko sulla vielä tota ihanaa mustaa pääkallo-strassitoppia!!
    Jos on niin mihin hintaan myisit topin minulle :)

    Ota yhteyttä!! e-mail: timangisalee@hotmail.com

    VastaaPoista
  7. Moikka! Mikä olisi tilanne nyt? Toivoisin vastausta.
    Mihin hintaan voisit myydä tuon pääkallotopin :)
    e-mail: timangisalee@hotmail.com

    VastaaPoista
  8. Moikka! Sori en oo vähään aikaan ollut blogin parissa niin en oo muistanu vastata :/ Valitettavasti en tällä hetkellä tiedä edes, että missä toi toppi on se on saattanut hävitä muutossa tai olla jossain mun vaatekaapin syövereissä, mutta voin kattoo jos löydän sen ni katotaan vasta sitte että millä hinnalla lähtis (:

    VastaaPoista
  9. Voi toivon että löydät tuon pääkallotopin :) Mulla ei oo enää käytössä tuo timangisalee email-osoite.
    Tässä on käytössä oleva: rakastankauniitaasioita_1990@luukku.com

    Ilmoittele kun löydät topin ja mihin hintaan myisit mulle ton :)

    VastaaPoista

Kiitos kommenteista! (: