sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Snowboarding!

Tein teille videon siitä miten laitan valkin/hiusdonitsin, mutta kun jouduin kuvaamaan sen puhelimella niin toki mä hölmönä onnistuin jotenkin möhläämään sen.  No mulla oli ollu puhelin sillai väärinpäin että kun sain sen koneelle niin se oli ylös alaisin :/ No siitä ei varmaankaan ois ollu mitään apua. Joten saatte sen tiistaina (: Kun huomenna on koulun jälkeen melkein heti mulla on ratsastus joten en kerkiä ja jään riihimäelle mun mummille ja vaarille yöksi. Mutta tiistaina teen sen! 
No viikonloppuna huolsin vuokon kynnet. Se tohelo oli saanut pari kynttä poikki niin piti ne siten korjata ja muille vain huolto. Lauantaina oltiin sveitsissä laskettelemassa. Oli itse asiassa eka kerta tänä vuonna kun olin siellä kun ei levin rinteiden jälkeen hirveesti innostanu. Mutta hyvässä seurassa oli kyllä hauskaa  vaikka rinteet ei oo mitkään parhaat mahdolliset. Oltiin noin kuusi tuntia mentiin 12 ja lähettiin kun se meni kiinni niin kuudelta. Ja mikä vielä parasta keli oli tosi hyvä kun ei ollut paljoa pakkasta.
Ja sain huone urakan vihdoin valmiiksi. Siivosin siis koko mun huoneen kaikki kaapit ja hyllyt. Ja nyt oon kyllä niin ilonen kun turha roina on viety pois. Joitai koristeita täytyy käydä hankkimassa vielä jossain vaiheessa. Mutta muuten valmista tuli. Nyt oon niin puhki että painun pehkuihin! 
<3: Marty

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: