keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Surprise!

 Äiti oli oikee ajatusten lukia. Mä oon tarvinnut jo KAUAN uutta fööniä ja kunnon hiusharjaa. Toi sopii hyvin myös mun klips pidennyksille (ne on aitoa hiusta). Mun vanha fööni ei oikein halunnut enää toimia se ylikuumeni ainakin 10 kertaa sen aikana kun yritin kuivata hiuksia. Mutta se nyt alkoikin olla jo niin vanha. Se oli sellanen pieni ns. matka koko. Eli siinä ei siis ollu mitään muuta kun yks nappula mistä sai säädettyä sitä niin sanottua voimakkuutta. No olin jo puhunu äitille että tarvisin uuden ja haluisin että siinä olisi se viileä puhalluskin. Ja tää uusi on nyt sitten Remingtonin Style Works hiusten kuivaaja. Siinä on viileä ja lämpimän kolme eri "astetta" ja sitten siitä on kolme puhallus voimakkuutta. Siinä tuli mukana vielä tollanen muotoilu harja. Hinnasta mulla ei oo hajuakaan kun äiti toi sen tosiaan sanomatta mulle mitään. Mä nyt toivon että tää kestäis. Ja nyt hiusten kuivaamiseen ei ehkä mene ihan niin kauan aikaa kun ennen :D
Samallla äiti toi mulle proteiini patukoita kun pyysin (:
- Marty

2 kommenttia:

  1. heh se kirjotetaa surprise siis toi otsikko :D nojaa mut paljos toi makso tiiätkö? :)

    VastaaPoista
  2. En aina huomaa mun virhetiä sori, hinnasta ei oo hajuakaan koska en ollut itse mukana (:

    VastaaPoista

Kiitos kommenteista! (: