tiistai 22. tammikuuta 2013

Couple things(:

Ihan ensiksi ajattelin valaista vähän teitä, kun nyt on tullut jonkun verran valituksia/kommentteja siitä miten kirjotan jne. Ensinnäkin se miksi mulla on paljon kirjotus virheitä ja ongelmia yhdyssanojen kanssa sekä kirjotan tosi pitkiä lauseita. Niin johtuu sellaisesta jolle, en itse sille oikein voi mitään. Sillä mulla on lukihäiriö, joka esiintyy mulla selkeesti siinä kun kirjotan. Luen kyllä teksitit moneen kertaan ennen kuin julkaisen ne, mutta kaikkia virheitä en vain huomaa. Ajattelinpa nyt vain kertoa teille koska jos voisin asialle jotain niin kyllä tekisinkin sen. Ja yritän kyllä parhaani mukaan korjata virheeni. Toinen asia mikä tuli mieleen niin oli se, että välillä tuntuu ettei kaikki anonyyminä kommentoivat ymmärrä sitä että kyllä mullakin on tunteet. Ja en julkaise asiattomia kommentteja blogissani. Niin kauan kuin kommentit pysyy asiallisina niin kyllä julkaisen vaikka olisi kritiikkiä. Kyse ei siis ole siitä ettenkö kestäisi kritiikkiä vaan siitä että en tahdo julkaista kommenttia mikä on mielestäni asiaton. Koska jokaisen pitäisi mun mielestä miettiä pari kertaa ennen kuin kommentoi. Ja ajattella niin että haluaisiko itse että niin sanottaisiin itselle. Sanoinpa ton hassusti mutta toivottavasti kaikki ymmärsi mitä tarkoitin (:
Mutta joo nyt asiasta toiseen oon niin stressaantunut kun koeviikko alkaa taas kohta elikkä tän viikon perjantaina. Ja en oo oikeastaan saanut mitään aikaseksi. Viikonloppuna vuokrattiin jokelasta mökki ja pidettiin siellä läksiäiset meijän kaverille. Kun sen lähtee Australiaan vaihtoon puoleksi vuodeksi. Meitä oli maksajina noin 25 henkilöö niin ei tullu hirveen kalliiksi. Oltiin siellä siis lauantaista sunnuntaihin. Siellä ei ollu mitään nukkuma paikkoja mutta onneksi siellä oli edes jonkin näkösiä makuu alustoja. Tosin ei mitään hirveen pehmeitä mutta ei se mitään haitannut kun ei siinä montaa tuntia tullu nukuttua. Mulla ei valitettavasti oo oikesataan mitään kuvia sieltä kun ne on pauliinan kamerassa mutta heti kun saan niitä niin voin teille laittaa. Ainiin siis ne läksiäiset oli peetrolle.
Joitain kuvia tältä päivältä.
Päällä oli toi paita spirit storesta ja sitten vaan musta Dr demin farkut.
 Putti (peetro),minä,salla ja linda (:
Ainiin ja blogistani on tehty esittely jonka näette täältä ,mikäli kiinnostaa. Toki jos teillä on jollain oma blogi niin "joko nappaa" tekee blogeista esittelyjä (:
<3:Marty

33 kommenttia:

  1. hyvin kirjotettu <3 mäkin toivon että ne jotka niitä asiattomia kommentteja laitto nii miettis pariin kertaan ite mielessään oisko kiva omalle kohalle :)

    VastaaPoista
  2. No voi itku. Kuule ei heru sympatiaa </3

    VastaaPoista
  3. Plus, mä rakentavasti perustelin miks sun blogi on huono, se ei ollut asiatonta,.. suuriltaosin :D Silti. Ja lol sun blogia muutenkaa ketää lue ni miksei julkasta. Eikä se ole 'kaikki' jotka kommentoi anonyymina, se on pelkästään minä :') <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ööö.. kyllähän martyn blogia luetaan? ei noi mitään koristeita tuolla sivussa ole noi lukijat. esim myös mä luen tätä :) ja ku sanoit aikasemmin että et kommentoi omalla nimellä koska et omaa google tiliä niin mikä sua estää kirjottamasta naurettavan kommentis perään oma nimes? taitaa ollakin vaan niin ettet omalla nimellä kehtaa kommentoida, joten mitäs jos olisit vaan hiljaa ja menisit pois martyn blogista kun et muuta tee kuin laita idioottimaisia kommentteja?!

      Poista
    2. hei ano kui noloo tulla tänne sanoojostai ?!
      ei oo pakko lukee tätä blogii jos sul ei oo muuta asiaaku valittaa koko ajan. hei naurettavaa :D eiks suloikeesti oo onaa elämää tai niinhän sä sanoitki ni joo voisit ainaki omal nimelläs tulla sanomaan tänne asias!tämähän on hyvä blogi ja jos on lukihäiriö niin sille ei voi oikeen mitään! sä taidat vammainen tai joku nolo paska joka ei uskalla tulla omalla nimellää sanoo tollassia asioita!! oot oikeesti säälittävä ihminen ja nii ! ei tässä muuta kun alko vaa tollanen paskamainen touhu ärsyttää!!!

      Poista
    3. mihi työ mun nimee tarviitte :D:D:D sori oon vammainen nolo paska :''D

      Poista
  4. Kuule en mä mitään sympatiia tarvitse ei kuule ollut se pointtina (: Ja kauan sä oikein jaksat vänkää. Sillä ei oo mitään merkitystä onko se sun mielestä asiallinen jos mä pidä sitä asiattomana niin mähän en sitä julkaise. Ja jos nyt suoraan sanon niin mua ei sun mielipide hetkauta, PLUS kaikki ei kirjota blogia muiden vuoks (: Ja hyvä jos sä jaksat näinkin usein tänne kirjotella ni on mäki saan välillä nauraa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo sama ano mut kui nii kaikki ei kirjoita blogia muiden vuoks....öö ala sit kirjoittaa päiväkirjaa jos sä kirjotat sen ittees varten tai soittele sille sun kaverilles joka lukee tätä blogia nii voitte keskustella keskenänne:)

      Poista
    2. Et nyt ymmärtänyt ihan mitä tarkotin. Meinasin sitä kun toi toinen ano sano että "eihän sun blogia kukaan lue" ni et en mä blogilla hae lukijoita. Mutta onhan ne kiva plussa (: Kyllä me voidaan silti keskustella keskenää vaikka mä blogii kirjotan, mutta joo... (:

      Poista
    3. aha joo kiva juttu piä ittelläs

      Poista
  5. Kiitos vuokko<3 Mut kaikki vaan ei tajuu, mut ihan sama mulle (:

    VastaaPoista
  6. usko pois mä jaksan 'vänkää' :P ja vuokko taas mielistelee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mielistelen? puhun faktoja :)

      Poista
    2. ei, mielistelet.

      Poista
    3. sulla taitaa sitte olla vähän eri käsitys mielistelystä XD mä puhun faktoja ja puolustan mun yhtä parasta ystävää ! sä voisit oikeesti jo painuu muualle.. ei sua kukaa jaksa niiku oot varmaa jo huomannu.

      Poista
    4. aha. luulis et oisit jo huomannu ettei mua kiinnosta jaksaako mua kukaa :'''D apua

      Poista
    5. "aha." ei helvetti sä olet lapsellinen :DDD mut kysympähän vaan että miks sä kirjottelet tänne tollasta? mitä se sua hyödyttää? ja oikeesti mä toivon että sä kasvaisit henkisesti pikkasen vauhilla ja tajuisit kuin vitun tyhmää on kirjotella tollasta !

      Poista
    6. mitä täh, "aha" tekee lapselliseksi?? oijoi. kyseleppä vaa, sää itekki taisit jo sanoo sen syyn; oon kateellinen nolovammane paska jol ei oo muuta elämää hei daa <3

      Poista
  7. kyl mä jaksan kirjotella tänne, pitäähän mun täyttää tää mun itsetunnon puute ku oon nii kateellinen !!!!

    VastaaPoista
  8. Kiva kun kerroit lukihäiriöstäs, mua nimittäin ärsytti että eikai ihminen voi olla niin tyhmä että kirjoittaa kuntosali erikseen :), tossa tilaanteessahan se on kuitenki ihan ymmärrettävää ettei aina huomaa:)

    VastaaPoista
  9. Mä en oikein ymmärrä. Sä kirjotat blogia ja porukka lukee sitä. Asia jota en ymmärrä on se miten toi "anonyymi" jaksaa lukea sun kirjoituksii ja vielä kommentoida sun kirjoitusvirheitä. Must sun blogi on ihan kiva ja luettava et tulen kyllä vilkaisemaan tätä tulevaisuudessakin :) Jatka vaan kirjottamista äläkä välitä tost "anonyymistä" jolla ei oo muuta elämää ku toisten elämien kommentoiminen. ::::::::::DDD

    VastaaPoista
  10. nii sikshän mä kommentoin ku ei oo muuta elämää :::::::DDDDDDDDDDDDDDDDDd viddy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot säälittävä :D mietippä kellä muulla jolla on jotai tekemist tulee tänne kitisee jostai kirjotus virheist !!!! :DDDDDDDD huuhhuuuh XDD

      Poista
    2. no äläpä :'''''D vähäx oon säälittäväh

      Poista
  11. Noi asiattomat anonyymit on niin rasittavia, en tajuu miten ne jaksaa ettii pahaa sanottavaa joka pilkun paikasta :( Musta on ihan mahtavaa, et lukihäiriöstä huolimatta uskallat kirjottaa ja pitää blogia! Pienii kirjotusvirheitä tulee ihan kaikille, ja sun tekstistä saa ihan täydellisesti selvän :) Jatka samaan malliin!

    http://riikka-mariansalaamattomatelamat.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. Ihana tyttö ja ihana blogi ! <3

    VastaaPoista
  13. Marty rakas, älä välitä noist siis tost ärsyttävästä ihmisestä jolla ei ole elämää niin tulee kommentoimaan ilkeit kommenttei ku ei oo mu-uta elä mää ( hei ano tuuppa korjaamaan näit mun virheit ku en ollu huomannu niitä sillä näytät olevan todella kiinnostunut äidinkielest jä sen muustki kieliopist :p )

    VastaaPoista
  14. naurattaa :D lapsoset eikö äiti opettanut että trollia ei ruokita.

    VastaaPoista

Kiitos kommenteista! (: