torstai 10. tammikuuta 2013

Ei mitään ihmeellistä(:

Heissan!
Tänään ei oikeastaan tapahtunu mitään ihmeellistä. Mulla oli kuvista tänään ja siellä meillä on tehtävänä maalata maalaus joistakin laulusta tai jostai pienestä pätkästä laulua. No mä en oo mitenkään kuvaamataidolloisesti lahjakas. Mutta ei se mitään :D

Mun hieno kesken eränen työ :D
Tänään alkoi kevät kausi tuolla Zumbassa ja sitten otin myös sellasen Latino Mix kurssin. Se oli ihan hauskaa, vaikka välillä olikin vähän tökkyilevää kun ekaa kertaa vasta olin. Musta on niin ihanaa kun huomenna on perjantai tosin mulla ei ole vielä mitäään hajua että mit teen viikonloppuna. Mutta kiva kun ei tartte herätä aikasin kouluun ja tehä pelkkiä koulu juttuja. Mua kyllä vähän stressaa jo nyt kun koeviikko vaan lähestyy. Sillä en oo todellakaan varma siitä että pääsisin kaikista kursseista läpi :/ Mutta kun jaksais vaan lukea niin ehkä voisi päästäkkin :D Mutta aina kun alan lukea niin kaikki muu kiinnostaa enemmän kun se lukeminen. Tänään kirjotin kaksi enkun jtn esseetä tai kirjotelmaa mitä lie kun en ollut muistanut niitä kirjottaa. Ja illalla kun oli tullu kotiin tein äitin kaa tomaatti keittoa.


Zumbaan ja Latina tunnille menossa (:
<3: Marty

12 kommenttia:

  1. toi työ näyttää jonkun kolmosluokkalaisen tekemältä.

    VastaaPoista
  2. Niin no se on sun mielipide :D Ja niinkun mainitsin niin sanoin että en ole mikään hirveän hyvä maalaamaan mutta jos ei sua mielytä ni en kuules voi sille mitään(:

    VastaaPoista
  3. no muttakun se on nii helvetin naurettavan näköne, miks julkasta ees tollane :D ...plus ei pelkästää mun mielipide krhm.

    VastaaPoista
  4. No mun blogihan tämä on niin mähän saan julkasta mitä mä itse haluan ja sä voit julkasta mitä haluat sun blogissa jos sulla sellanen on :D Ja jos häiritsee sua niin paljon ni älä katso ja vielä kun ei omalla nimella kehtaa sanoa vaan anonyyminä pitää valittaa niin mutta jos sä saat iloa siitä että vain kritisoit muita niin hyvä sulle (:!

    VastaaPoista
  5. huiiii :D anonyyminä siksi etten omaa google tiliä. mutta kato lapsi hyvä kun kritiikkiä on hyvä osata ottaa myös vastaan :) ps on muuten huonoin blogi jota oon koskaan lukenu

    VastaaPoista
  6. En oo väittänytkään etten kritiikkiä vastaan ottaisi (: Ja jos ei mielytä niin en voi sille mitään ja älä sitten lue (:

    VastaaPoista
  7. öö no aika selvästi et osaa ottaa kritiikkiä vastaan kun heti alat inttää että "mun blogi mä saan julkasta mitä tahon!!!!111" lölzzz. ja kyllä luen, koska pittää saaha jotain naurun aihetta päivään :-)

    VastaaPoista
  8. siis anteeks nyt vaan mut mitä vittua ano?! taitaa olla vaan kateellisen puhetta tai sit sul on pahoja itsetunto-ongelmia kun pitää muita tulla haukkumaan. jos sulla ei oo mitään hyvää sanottavaa ni oo sitte vaikka hiljaa. ja kerrohan lapsi hyvä mikä tästä blogista tekee huonon? mun mielestä tää blogi on tosi hyvä! ja myös toi kuviksen työ on mun mielestä hieno. ja tosiaan mitenniin marty ei osaa ottaa kritiikkiä vastaan? voisit vähän perustella :)) nimittäin mun mielestä marty ottaa kritiikin tosi hyvin vastaan ja jaksaa jopa yrittää vastata ystävällisesti noinkin lapselliselle mitä sä olet.

    VastaaPoista
  9. Kunhan totesin koska niinhän asia on ja mä julkaisen silloin mitä halua, mutta ei se haittaa jos olemme eri mieltä ajattele sä niinkuin haluat ja mä niinkuin mä haluan niin kaikki on hyvin(: No lueppa sitten vaan :D

    VastaaPoista
  10. muute miten sun vasen silmä näyttää ihan ruskeelt tos kolmannes kuvas :o ? -vuokkoo :D

    VastaaPoista
  11. Emmä tiiä varmaa ku puhelimen laatu aika surkee ja sit viel toi valostus :DD

    VastaaPoista
  12. teen henkistä itsemurhaa ku luen sun blogia tai kommentteja.. mikä sun äikän numero on?

    VastaaPoista

Kiitos kommenteista! (: