maanantai 14. tammikuuta 2013

Just a normal day(:

Moikka taas tälläin puhelimella postailen kun oon taas jälleen kerran riksussa yötä. Ja ajattelin ettei tulis sitten mitään hirveen pitkää taukoa postailusta. Mulle ei oo mitään kummallista tapahtunu. Lauantaina olin päivällä tallilla ja sitteen olin tyttöjen kaa ja mentiin me kyllä käymää illalla yhellä tutulla(: Siinä se viikonloppu hurahtikin ja nyt on taas maanantai. Ja mä vihaan maanantaita se on aina viikon pahin päivä, kun ei millään jaksais herätä aamulla ja nostaa ahteria ylös sängystä kun tekis vaan mieli jäädä kotiin nukkumaan eikä mennä mihinkään kouluun. No mut onneks se helpottaa sit jo myöhemmin viikosta kun tietää että viikonloppu lähenee :D Sehän se on joka viikon pelastus. Ainiin kyllähän me tilattiin liinan ja Sanin kanssa kynsi juttuja. Itte en tilannut siis mitään ihmeellistä vähän koristeita, mutta niistä lisää kun ne saapuu. Mä oon tässä raatanu mun uuden vuoden lupauksen kanssa ja vielä oon pysyny lupauksessa. Toivottavasti tekin ootte jaksanu tehdä niinkun ootte ittellenne luvannut. Ei kai mulle mitään sen kummempaa oo tapahtunu. Kesää ootan ihan sikana haluun jo että on lämmin ja aurinko paistaa ja muuta kivaa. Kesällä kerkee olemaan kavereidenkin kanssa vähän enemmän kun näin koulun ohella kaikilla on omat kiiret kun pitäis keritä tekemään koulu juttuja ja käydä harrastuksissa ja koulukin kestää välillä niin myöhään että ei siinä paljoa vapaa aikaa ittelle jääkkään. Niin kesälomalla onneksi kerkiää. Mutta ei mee enää kaua niin se jo tulee!! (Kuvat on otettu lauantaina kun uudenpia ei ollut(: )
 <3:Marty

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: