lauantai 2. helmikuuta 2013

Nails

Niistä glittereistä jotka tilasin on tosiaan täältä. Ja sieltä sitten kynnet (nail art) osiosta. Muistaakseni tuolla ei ollu hirveen kalliit postitus kulut ja ne saa myös aika nopeesti. Mä tosiaan tilaan tuolta myös kaikki muutkin tarvittavat tipit,geelit,liimat jne..
Noi kuvat ei suostunu kääntyy niin ku olisin halunnu mutta olkoo sit noin.
Glitteri hileitä neon pinkki & musta. Makso ehkä 1,26e kappale.
Diamond shape hopeita pyöreän muotosia ja siniset salmiakin muotosia.
 Ehkä 1e kappale.
Helmimurskaa väri minttu n.1,5e

Tikkuhile fuksia n. 1,50e

Kynsilakat cubuksesta.
Ja tää punanen on sävyä 040 ja on myös cubuksesta. Noi on tosi sillai "paksua" et peittää tosi helposti.
Mun loput kynsilakat on tollasessa laatikossa mun kaapissa.
Täl voi siis tehä manigyyri ja pedigyyrin. Toi nopeuttaa kynsien tekoa ja on kivempi mulle tekiessä. Mä ihan järkytyin kun löysin tän siis ihan vahingossa lidlistä. Olin ihan ällikällä lyöty kun näin tän siellä ja pakko oli heti saada. Vähän kun oon malttamaton. Ainoo huono tossa on toi johto kun se on tollanen mikä on kiemuralla. Niin se on jotenki ärsyttävä mut ei se mitää.

Ite käytän tätä uv-lamppua ja se on myös tuolta sivulta. ^
Toi on 36W ja tossa on ajastin.
Tein kynnet eilen mutta lakkasin ne ihan vaan pinkeiksi. Ja vuokolle tein myös mutta mulla ei oo niistä kuvaa.
Kävin tosiaan kampaajalla vähän aika sitte en siis tehny mitää ihmeellistä. Vaaleita raitoja vaan (:
Vasemmalla ENNEN ja oikealla JÄLKEEN.
Kävin tänää villasta ostaa kengät ja kuoren ja sitte ostin pari vaatetta tai äiti osti (: Mutta niistä myöhemmin.
<3: Marty

6 kommenttia:

  1. oot jotenkin tylysti kirjottanut tän postauksen :) mutta nätti oot <3!

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus ! Ja tosi kivan väriset noi uudet hiukset (:

    VastaaPoista
  3. Hei kivan värisii glittereitä !

    VastaaPoista
  4. Ite tilaan tuolt kans kynsi jutut ja on kyl hyvä paikka (:

    VastaaPoista
  5. Tää oli kiva postaus ! <3

    VastaaPoista
  6. Aijaa ei oo kyllä ollu tarkotus, mut kiitos kaikille. Ja nii i oon kyllä samaa mieltä, et hyvä paikka(:

    VastaaPoista

Kiitos kommenteista! (: