torstai 3. lokakuuta 2013

Blue shirt and blue eyes!

Nyt on koeviikko kokonaan takana ja tänää alkoki sit uus jakso. Tää jakso on vielä vähän tylsä ku mulla on jonku verran jotain pakollisia kursseja mitkä ei mua sillain kiinnosta mutta on vaa käytävä. Mutta sit ens jaksossa on jo vanhojen tanssi kurssi. Kauheeta ku niihinkin on enää tosi vähän aikaa toisaalta. Jotenki mulla ei oo lähteny vielä tää koulu sujuu vaikka ois ehkä jo pitäny. Onneks enää ens viikko ja sitte on hetki lomaa ja voi vaan olla. Meil on kivasti perjantai taksvärkki päivä ni alkaa loma jo perjaattees torstaina! Eilen tehtiin tyttöjen pikku brunssi kokeen jälkee iha vaa koeviikon loppumisen kunniaks. Aina löytyy joku syy :D
 
Ei ollu mitään ihmeellista vesimeloonia, croisantteja ja sit mä tein meille katkarapuleivät.
Meijän nirso heidille tein vaa kinkku leivät ku se ei tykkää katkaravuista :D
 Farkut Bikbok
Paita charlings ? (Sanin)
Nahkatakki H&M
Koru Bikbok
 Tänää päivällä jumituin taas selaamana we heart it , kun ei ollu muuta tekemistä. Päivä meni oikeastaan koulussa ja tallilla ja käytiin me hesessä syömässä ku sanilla oli joku kuponki että kaks juustoateriaa yhen hinnalla ni pitihän meijän se tarjous hyödyntää :D Huomenna on perjantai ja tulee viikonloppu <3 Sunnutaina mulla on kouluratsastus kisat täytyy kyllä myöntää että mua vähän jänskättää :/ Mutta toivotaan että ne menis ihan hyvin. Mut onneks mulla ei oo mitää odotuksia kuhan ittensä voittais ni se ois hyvä. Ku mä tuppaan olee aika kova jännittää kaikkea. Mutta sunnuntaina sen sitte näkee ainaki sitte on ees yhissä seura koulukilpailuissa käyty näyttäytymässä :D
Xoxo Marty

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: