sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Asua ja ruokaa

Kauheen nopeesti meni syysloma ku tuntuu että vastahan se alko. Huomenna pitäis jaksaa palaa koulun penkille. No seuraavaa lomaa odotellessa :D Perjantain ihana herätys oli kun katoin ikkunasta ulos ja siellä oli lunta :o 
 No ei nyt hirveesti mutta oli kuitenki. Lähin mummin ja Vaarin kaa käymään willassa ja mentiin hanko sushiin syömään, NAM!
 Päällä oli uudet saappaat I love me messuilta <3
Tykkään ite noista ihan sikana mulla ei oo hirveesti kultasta vaikka noissa onki mutta jotenki vaan sydän suli näille siellä messuilla ja hinta vaa lisä halua saada nää. Nää makso vaan 30e.
Oli jotenki outo olo kun ei ollu ripsiä. Oon käyttäny nyt liimattavia tekoripsiä ja jotenki tuli sellanen olo että jotain puuttuu kun en niitä laittanu. 
Farkut Ginatricot
Neule jostain
Nahkatakki H&M
Saappaat messuilta
Joskus kahen jälkeen menin Mikun (isoveli) kaa salille. Katottiin sen kaa etu kyykyt. Ja vähä muitaki juttuja.
Illemmalla menin sit Sanin kaa Coffee houseen vaahtokarkki kaakaolle. Loppu illan olin sitte iha kotona. Lauantai meni kavereitten kaa ollessa. Mulla ei oo mitään kuvia siltä päivältä :/
Tänää kun joskus pääsin ylös sängystä menin Sanin kaa salille. Illalla mentii Pauliinan kaa syömään Marttiinaan. Ostin launataina kengät seppälästä.  Ja tottakai ne pääsi heti käyttöön (:
 49.95 -20% joten 39,95 e

 
Päällä oli:
Pitsi mekko H&M
Nahkatakki H&M
Kengät Seppälä
Alkuun salaattia salaattipöydästä
 Ja pääruuaks syötiin molemmat lehtipihvit
 Siinä syödessä juteltiin ja juoruttiin. Ruoka ja seura oli mahtavaa. Hyvä päätös hyvälle lomalle! En oo vieläkää saanu otettua kuvia ostoksista mutta ehkä mä ryhdistäydyn huomenna ja otan kuvat niistä ja laitan tänne. Mutta nyt mun täytyy mennä nukkumaan tai ainaki yrittää saa nähä tuleeko uni ku viikon nukkunu miten saattuu. Toivottavasti teillä oli kivat syyslomat!
Xoxo Marty

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: