keskiviikko 16. lokakuuta 2013

By phone!

Postaan teille nyt puhelimella kun muuten en pääsis postaamaan. Me ollaan muuttamassa ja uudessa talossa tehdään  remonttia täl hetkel. Mun uus huone on isompi ku mitä mulla on ikinä ollu, jee!! No käytiin eilen askossa ostamassa meille telkka taso ja jotain sellaista. 
Mulle ostettiin noita pinkkejä tyynyjä. 
Siellä oli kaikkee ihanaa. Toi valkone ruoka pöytä ja noi tuolit <3! No siellä meni ihan kivasti aikaa ja sitte mentiin willaan ja syömään kulmikseen. 
Söin savulohi salaatin ja oli ihan hyvää en oo ennen syöny tota salaatti. Ja tottakai piti ottaa jotain että saatiin suut makiaks. 
Syötiin kulman puusti puoliks,nam! Sani osti tän kerran ja maistoin sitä sit siltä. Ja sen jälkeen oon vaa syöny tätä jos oon jotain makeeta ostanu. Tänää tulin aamusta riksuun käymään mummilla ja vaarilla. Ja sieltä suuntaisin serkulle ku oon illan lapsenvahtina. Laitoin Jennin hakee mulle willan bikbokista uudet tarrat puhelimeen kun en ite kerinny tänää ja parhaat viedään aina alta. 
I love it! Makso 5,95€. On vaa yks pieni ongelma ku en oo raaskinu vielä irrottaa näitä vanhoja :D Mutta nyt mä meen laittamaan ruokaa joten huomiseen!(:
Xoxo Marty

4 kommenttia:

  1. katoin just yks päivä bik bokin instast noit kuorii ja aattelin heti et sun on niiin pakko ostaa noi!! haha :D -vuokko

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahah heti ku näin kans sen kuvan instas ni mun oli pakko hankkii noi :D

      Poista
  2. Upee banneri ja sulle tulee varmaa ihana huone ,kaumis tyttö ja täykkäri laiffi

    VastaaPoista

Kiitos kommenteista! (: