tiistai 8. lokakuuta 2013

Koulukuvaus

Heissan
Meillä oli tänää koulukuvat.. :/ En tykkää koulukuvista yhtään ne on aina yhtä kammottavia ku kuvaa ja käskee kääntää päätä joka suuntaa ja samalla hymyilemään, ei tuu kyllä mitään :D 
No onneks ne voi aina palauttaa. Ja tänä vuonna mä muistin jopa samalla tilaa sen opiskelija kortin. Aamulla mä päätin että laitan teko ripset nyt ku mulla ei enää oo ripsien pidennyksiä ku pidän niistä nyt vähän taukoa. Ja ripset on vielä vähän hötöset niitten jäljiltä ja vielä ku mä tyhmä vähän revin niitä pois mitä ei saa ikinä tehdä!
 
 
 Ennen

Jälkeen
Kyllä siihen pienen eron sai.
Koitin jopa miettii että mitä pukisin ku siinä yksityis kuvassa näkyy vään yläosa. No päädyin sitte vaan tohon valkoseen toppiin ja beigeen nahkatakkiin. 
 Meillä oli tänää eka tapaaminen meijän personal trainerin kaa. Tai mulla ja äitillä oli. On iha hyvä kun saa ammattilaiselta neuvoa etenki ruokavaliossa ku silläki on niin suuri osa treeniä. Mutta tänää nyt oli vasta eka tapaaminen ni siin saatiin äitille ohjelma ja mun ohjelmaa vielä muokataan ni en saanu sitä vielä.
Xoxo Marty

5 kommenttia:

  1. näytät hassulta tossa vikassa kuvassa jotenkin killiltä:D

    VastaaPoista
  2. Oot tosikaunis! Ilman niitä ripsihäipäkkeitäkin näytät todella kauniilta :) Oletko ajatellut värjätä hiuksia ruskeaksi?

    VastaaPoista
  3. Vautsi toi sun banneri on ihan sika upee!! :)

    VastaaPoista
  4. Ihanat hiukset! En osaa tehdä itse google

    VastaaPoista
  5. Hahahah vooi olla että näytän :D Ja en oo ajatellu mulla on joskus ollu ja ei jotenki ollu mun juttu ja kiitos paljon vielä on ittellä vähä totuttelua olla ilman ripsiä (: Ja kiitos kiitos! (:

    VastaaPoista

Kiitos kommenteista! (: