maanantai 21. lokakuuta 2013

Glitteriä & Geeliä

No eka päivä kouluu loman jälkeen ja mä nukuin pommiin ei lähteny viikko käyntiin ihan niinku piti. Mun puhelimen näyttö on rikki toisena sekunttina toimii ja yhtäkkii ei toimikkaa ja menee mustaks. No menin eilen illalla herättää äitin ku en saanu laitettua herätystä ja äiti varmaanki unen pöppörössä vaan sano että joo monelta pitää herättää. Ja no eipä aamulla kuulunu puhelua ku sitte Sani soitti että oonko valmis 09.15 ja 09.20 oli alunperin tarkotus lähtee kävelee kouluun. Ja mun ois pitäny herää 08.20, mutta enpä herännykkää. Tein kyllä jonku ekan ku kävin suihkussa,föönasin hiukset, sekä suoristin, meikkasin ja puin ja mulla meni vaan joku 15-20 min ja sitte lähin kauheeta kyytii kävelee kouluun ja olin loppujen lopuks vaa 5min myöhäs! En oo varmaa koskaan ollu noin nopee ku normaalisti jo pelkästää suihkus käymiseen menee semmoi 15 min :D 
Illalla mua alko tympii mun kynnet ku katoin netistä kuvia kaikista ihanista kynsistä. Niimpä päätin alkaa väsää kynsiä. Just ku olin alkamas tekee ni Heidi soitti ja tuli käymään. No aikaa tekemiseen meni ehkä vähä kauemmin ku höpöteltiin siinä mutta hyvässä seurassa oli kyllä paljo kivempi tehä niitä ku yksin.
Sekopää kynsiä tekemässä
 Käytin uusia tommosia pinkkejä tippejä
 Viilasin muotoon 
Tein ihan vaan kirkkaan väriset geeleillä ja koristelin päälle vasta lakoille (mitä en yleensä tee) kun useesti ku teen ite ni haluun sitte vaihtaa aika nopeesti ku haluun kokeilla jotain muuta ni nää on sitte helppo vaihtaa. Ittelle on vaikeempi tehä ku muille ja siks ehkä vähän tylsempi mutta ku ei oo varaa käydä laitattaa ja huollattaa ja kuitenki haluun pitää kynsiä niin vähän pakko tehä itte. Tykkään kyllä tehä kynsiä mutta enemmän toiselle kun ittelle. Ite tykkään jotenki tosi paljo että on pitkät kynnet tulee heti huoliteltumpi olo ja myös jotenki naisellisempi. Ja ku mun omat kynnet ei oo mitenkää nätin malliset ja tuppaan repimään omia kynsiä joten ne ei myöskää oo pitkät :S
No nää pelastaa aina!
Kameran salama saa glitterin päissä näyttää vähä mattaselta kun toi on sellasta että taittaa valoa ja näyttää vähän eriltä eri valossa. Mutta tälläset tällä kertaa halusin tehä ihan vaa koko värjätyt.
Hope you like it!
Xoxo Marty

4 kommenttia:

  1. Tosi kivan näköiset kynnet :)

    VastaaPoista
  2. Miks oot laittannu tollasseen kehakuvanxD eivaa just hyvä et uskallat laittaa vähä hassummanki näkösii kuvii ku toai moni laittaa vaa semmossii ns hyvii kuvii:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No täytyy sitä joskus tälläsii kehakuviaki lisää xd

      Poista

Kiitos kommenteista! (: