maanantai 24. syyskuuta 2012

Uudet kynnet(:


Tänään mun fysiikan kokeen jälkeen juoksentelin vaan paikasta toiseen oli ihan kauhee kiire mun piti hakee mun kiila kengät suutarilta ku niistä oli menny korko laput no hainnpa sitten ne. Ja tankkaamassakin piti käydä sekä tarjoustalosta ostamassa kynsiliimaa (3g 4.95).  Ja sen jälkeen kävin lidlissä ja sieltä sitten takasin koululle valmistelu tunnille ja eikun kotiin.
Tänään tehtiin liinan ja sanin kaa kynnet.

Ensin liimataan tipit ja sitten hiotaan niin ettei raja näy.

viilatut sitten putsataan ja laitetaan sellasta alus lakkaa siihen.
Ja tietenkin hiotaan haluamaan muotoon.

Eikun geelit ja koneeseen :D



Ja valmista.


Eikun miettimään miten lakkaisi ??

No ideoita tuli...



Ja tälläset niistä lopulta tuli :D


Mulla ei ollu minkäänlaisia kaijuttmia ja halusin väliaikaseks jotku no ostinpa sitten lidlistä kun makso vaan 11.90 Noi saa nyt kelvata hetkeks aikaa :D 
Kuva oli vaihtumassa just ku olin ottamassa kuvaa kun on se sellanen että kuva vaihtuu 10 sekunnin välein.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: