tiistai 18. syyskuuta 2012

Tällästä tänään (:

Postausta ei oo kuullunut koska mun kaikki vapaa aika on menny koulu juttuihin. Meille alkaa meinaan koeviikko perjantaina ni on pitäny lukea ja sen sellasta....
No mun lohdutukseksi mulla ei oo ens viikon torstaina eikä perjantaina kouluua joten pitkä viikonloppu tiedossa!:D
Sitten ilmottauduin viime viikolla sellaselle zumba kurssille joka on aina kerran viikossa ja ei ollu mikään ihan kamalan kallis. Kun ei missään oikeen meinannut olla mitään hyviä zumban ohjaajia ja oon ite tykänny zumbasta tosi paljon, kannattaa kokeilla :D
Vähän kuvia sunnuntaista eteen päin :)

Tehtiin iskän kanssa sunnuntaina tousteja  ja mulle kaakao cappuccino



Mulla oli taas sunnuntaina nämä ginatricotin rikkinäiset housut. Jääny joku tapa, että ne on aina sunnuntaina päällä jos tarvii johonki lähteä :D




 Sitten taisin joskus ajat sitten mainita teille siitä kun tilasin sen uuden Uv-lampun kun vanha meni rikki ja sitten siinä samalla geelejä ja tippejä. Kun nekin on aika vähissä. No ne ei sitten ikinä tullutkaan :/ 
No siksi ei oo ollu mun kynsistäkään mitään ku ei ne oo minkään näköset. Mutta tilaan nyt sen varmaankin uudestaan ni saa nähdä miten käy. Tuleekohan sieltä ikinä yhtään mitään vai ei no toivotaan että tulee :D
Nyt mä meen taas lukemaan kokeisiin ja sitten nukkumaan.
Hyvät yöt kaikille (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: