sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Täällä taas (:

Moikka vaan pitkästä aikaa.
No musta ei oo nyt kuulunu vähään aikaan oon ollu niin laiska, että en oo jaksanu avata konetta ja vaivaitua bloggaamaan. Mutta kerran kyllä yritin mutta meijän netissä oli joku vika ni sain hyvän syyn luovuttaa...
Mutta nyt sitä on luvassa ja vähän pidenmällä kaavalla (:
No mulla ensinnäkin mulla on menny niin hermo toho säähän ensin vähän sataa ja sit taas sataa ja sataa....
Hermot menee no, mutta onneks mulla on enää 27 päivää ni pääsen aurinkoon.
No se jää yllätykses, että mihin päin :D

Kävin kaupassa hakemassa vähän hygienia juttuja kun kaikki oli aika lopussa.


Tresemmen lämpösuoja 7.90
Yleensä oon käyttäny osis+ lämpösuojaa mutta, kun oli kiire ja satuin olemaan K-citymarketissa ostamassa kaikkee muuta ni ostin sitten siinä samalla tän :)

Doven tehohoito 3.95.
Tää on vaan ihanaa ja ite tykkään käyttää sillai sekotettuna tigin blond hair hoito aineeseen. Koska se ei silota hiusta oikeastaan, mutta korjaa vaurioitunutta hiusta ja on muuten hyvää. Ja kun mulla on aika karhea hius ja on aina ollu ihan pienestä pitäen ni tää kyllä silottaa vähän (:


Ja dödöä (:
Dove deo spray 2.99
Carnier roll on deo 2.26






Oli pakko tehä suklaa kahvi jotta pysy hereillä kun kokeisiin piti lukea :/

Sekopää lähössä zumbaan :D


Perjantaina olikin vähä rennommat vaatteet koulussa, kun koe viikko alko perjantaina :/
No kuka siellä jaksais 3 tuntia istua kokeessa jossai farkuissa en mä ainakaan :D Joten ens viikon näytän varmaan joka päivä suunnilleen tältä :D

No tietenki ku mun koulu loppu ni alko sataa kaatamalla. Tää tyttö lähti sitten kaato sateessa kohti kotia.
Läpi märkähän mä olin ku kotiin pääsin.


Rillit huurussa :DDD

No päivenmällä lähettiin äitin kaa hakemaan mulle uutta passia kun vanha meni vanhaksi. No mä hain meille vuoro numeron. No äiti puhu puhelimeen ja mä näpräsin puhelinta elikkä kumpikaan ei seurannu millon meijän vuoro on. No sitten mä tajusin kattoa ja no tietenkin meijän numero oli menny. No sitten haettiin uus no sit onneks huomattiin meijän vuoro lopulta :D
Oltiin kyllä ku kaks blondii siellä :DD 
Lauantaina luvassa oli iltaa tyttöjen kesken (:


Ja sunnuntaina tuli sukulaisia käymään...


Mun tuleva auto :DDD
Ja sittn taas lukemaa kokeisiin.
Huomenna tehään kynnet liinan ja sanin kaa. Saa nähä millaset teen en oo vielä päättäny :D
Hyvät yöt kaikille<3(:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: