sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Sitä sun tätä (:

Moikka pitkästä aikaa on ollu tässä kaiken laista ni en oo kerenny postaamaan, mutta nyt semmosta ois luvassa :D
Perjantaina kävin ottaa passi kuvan ku passi menny vanhaks ja ollaan todennäkösesti läössä lomalle syyslomalla, mutta siitä en paljasta sen enempää vielä.
No kun olin käyny hakemassa sen ni oltiin heidin kaa suunniteltu, että lähetään käymään H&M. No pyöräiltiin sellane 20km matka h&m :lle. Hyvässä seurassa se meni nopeesti ei meillä menny ku joku 30 min suunnilleen. No sieltä tarttu käteen pari ostosta ja sitten tuli nälkä ni käytiin hakee hesestä jotain pientä ni söinpä mini kanahampurilaisen (: Kun ei viittinyt mitään hirveen isoo syyä ku oltiin sovittu, että mennään illalla tyttöjen kesken syömään ja sellasta...

Mun guessin laukku joka oli koulussa ja sowhatin kiilakorot. Vaidoin kyllä kengät ja vaatteet kun lähettiin kohti h&m.


Näillä mentiin(:
Löysin niin söpön hupparin, mutta ei ollu tarpeeks rahaa mukana :((



Turkoosi ja valkoinen t-paita. Ne oli sellasessa 2-pakkauksessa makso 9.95.
Sekä punainen neule 14.95. Oon pitkään halunnu punasta neuletta, mutta missään ei oo ollu kohtuu hintasta tai sit on ollu oudon punanen. No nyt onneks vihdoin löyty!:D
Kotiin päästyä piti vähän laittautua jotta kehtas syömään lähtee ravintolaan. Mentiin Martinaan.
Ekaks pähläilin että mitä oikein ottaisin no päätin ottaa pastaa.

Toi raaka kananmunan keltuainen ei näyttäny mitenkään hirveen herkulliselta.
No kauheen pähkäilyn jälkeen päätin ottaa pasta carbonaran.
 



Mun jälkkäri :)Nam

Sani, heidi ja pauliina otti vähän ismommat jätski annokset.



 Karate kid :DD
No illalla menin heidille ja katottiin Big Brother katsomosta.

Heidin söpö varppi kissa (:

Lauantai:
Mentiin kauppoihin pyöriskelemään , kun mun piti ostaa synttärilahja siskolle. En ollu päättäny että mitä ostan. Ni siinä settin meni aika kauan. No lopulta ostin sille vähän kaiken laista sen kotiin.
Ja näin ihanan laskimen :D



Molemmat niin söpöjä että huuhuh :D


No kaupat meni kuudelta kiiinni ni mentiin sateen suojaan kahvilaan.


Otin kaakaokahvin ku ulkona oli niin kylmä ni kuuma juoma lämmittää vähän.

No siellä hurahti pari tuntia ja sitten mentiin tekemään meille tacoja kun äiti oli ostanut aineet.
Ja pitihän sitä lauantain kunniaks hakee vähän irtareita.








Sit lähettiin pauliinalle ku sani ja pauliina oli siellä ja vietettiin iltaa (:

Sunnuntai:
Ei tapahtunu mitään ihmeellistä otin mun veljen vanhan pöytä koneen käyttöön. Mulla on siis tätä ennen ollu aina läppäri.
Ja multa puuttu joku tikku minkä avulla pystyn muodostaa yhteyden meijän langattomaan nettiin ni käytiin ostaa semmone anttilasta.

Mun sydän oli sulaa laavaa ku näin että tää on tullu kauppoihin :D

Päälä oli ginan farkut.

Ja sitten haettiin ruokaa koti pizzasta ja sitten menin pilatekseen ei sen kummempia.
Nyt mä meen nukkumaan hyvää yötä(:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: