maanantai 3. syyskuuta 2012

Uudet hiukset(:


 Tänään mulla oli kampaaja JEE!
Tosin mulla tuli vähän kiire, kun koulu loppu 15.45 ja aika oli 16.00.
15 minuutissa ois pitäny keretä 20 km matka joko skootterilla 20 min tai junalla olisin ollu vasta ehkä 16.20. 
No äiti pelasti haki mut koulusta ja vei mut oli vaan 5 minuuttia myöhässä.
Laitettiin vähän ruskeaa vasenmalle puolelle vähän niinkun väliin ja sitten vaaleenpaa raitaa (:
No eihän siinä kulunut kun noin kaks ja puol tuntii.





Vanhat hiukset koulussa.

lämpökoneeseen jotta tulis vähän nopeemmin (:


Kampaajan jälkeen mulla oli ihan kamala nälkä, kun olin syönyt viimeksi koulussa joskus 11 aikaa. Ja kello oli jo melkein 7, kun olin valmis ja äiti tuli hakee mut.
No äiti oli hakenu mulle wrapin hesestä ja vesipullon.
No eipä enää ollu nälkä(:
Uudet hiukset. (näkyy ehkä vähän huonosti)
Sitten menin salille ja nyt kohta puolin meen nukkumaan(:


2 kommenttia:

Kiitos kommenteista! (: