sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Pe-Su (:

Heissan!(:
Mulla on ollu vähän ongelmia koneen kaa ni en oo päässy postaan, kun ei netti yhteys oikein pelannu. No nyt onneks taas toimii!
No perjantaina meillä oli koulus liikuntapäivä ni ei onneks ollu aineita oli aika rento päivä 9-13.
Oli sillain , että piti ilmoittautuu noin 6 hengen joukkueen johkin "sarjaan". Me mentiin höntsään siinä oli niinku mölkkyä, pussihyppelyä(mitä meijän joukkueella ei ollu), petangueta ja norsufutista (siinä oli siis sellanen jätti jumppa pallo). Myöhemmin iltapäivällä mentii kavereitten kaa caffe houssiin.

Suklaa kahvi

Ja puoliks heidin kaa suklaa kakkun palanen(:

Illenmalla lähin skootterilla mummille & vaarille.
Kun lauantaina mulla oli seuran estekisat. Niin piti herätä aikasin aamulla. Ni mummola oli tallia lähenpänä.
Aamulla herätys siis aika aikasin ja kohti tallia ja eikun kaikki valmiiksi lähtöä varten ja hevonen traileriin.


Toinen oli ihan yhtä väsy kun mäkin (:



Kisat meni hyvin siihen nähden että ne oli meijän ekat kisat ja mä oon ihan kauhee jännittämään. Hyvä etten tippunu selästä pelkästä jännityksestä :D
Aina sitä haluu vaan enemmän ja enemmän omaa hevosta, mutta tietää että ei saa. Mutta ehkä vielä joskus :DD

Sitte mentiin mun serkun kaa kauppaan ostaa vähä herkkuja ja pizzaa. Kun ei millään jaksanu lähtee ajamaan kotiin niin jäin sitten toiseks yöksi mummille.


Sunnuntaina tulin sitten kotiin ja mentiin sanin kaa salille ja sen jälkeen vähän koulujuttuja ja eikun nukkumaan(:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: