perjantai 10. elokuuta 2012

Weekend!

Soi tää biisi päässä ni oli pakko teillekkin laittaa (:
No tänään oli koulus iha okei kestää vaan vähän tottuu siihen et tunti kestääki 75min eikä enää 45 min. Koko aja vaan kattoo kelloo et millon tää nyt loppuu :D
 Eka kunnon päivä lukiossa suoritettu ja oon jo nyt ihan puhki väsyttää ja ei oikeen jotenkin vielä innosta oikein. No pikku hiljaa hyvä tulee vai miten se sanonta menikään :D
Laukku, joka oli tänään koulussa.

Ja sen sisällä mun tän jakson kirjat, penaali, stabilot ja tietty yli söpö Nalle Puh kalenteri.
Mulla on tässä jaksossa biologiaa, fysiikkaa, kemiaa,musiikkia, pitkä matikka ja enkun kertaus kurssi , hehe (:

Lopulta kun se koulu loppu pääsin kotiin ja siivosin vähän mun huonetta ja järjestelin hyllyjä sun muuta (:

Sitten leivoin mustikka piirakan, kun äiti oli ostanu paljon mustiokoita jostain.
tuolta sen löytää ja oli tosi helppo tehdä.


Illalla mentiin kaverille sen veljellä oli synttärit ni meki oltiin siel. Mun alkuperänen suunnitelma oli mennä aikasin nukkumaan, kun väsytti niin kauheesti mutta suunnitelmat vähän muuttu.
Mun iltapala (:
Mun rakas guessin kaulakoru! Oli tänäänkin kaulassa.

Väsyttää kauheesti joten meen nukkumaan , hyvät yöt kaikille!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: