maanantai 13. elokuuta 2012

Täykkäreitä,kynsiä ja urheilua (:

Heipparallaa! 
Tänään oli tosi kiva päivä, vaikka mulla loppu koulu vasta neljält :/ Mutta lohdutukseksi mulle se päivä meni jotenkin tosi nopeesti ku ei ollu mitään hirveen raskaita aineita((:
No koulun jälkeen mentiin käymään keskustassa Sanin kaa kävin Anttilassa ostamassa........

Anttilasta  9,99 e (:
Mun ei kyllä pitänyt ostaa mitään, mutta en vaan voinut vastustaa kiusausta HEHEH :D
Kun mulla on niinku 1,2 ja 4, mutta toi 3 puuttu siitä välistä ni ostinpa sen nyt! :)
No keskustasta pyöräilin salille minne mun isoveli toi mun sali kamat tai kun menin sen kanssa. Siellä kuluikin sitten seuraavat pari tuntia. Ja eikun pyörällä kotiin. Kotona söin vähän kun oli kauhea nälkä.

Ne kynnet joista puhuin. No tälläiset niistä tuli :D

 Heidi oli kuvaillu mua salaa koulussa. Näin ahkerasti opiskelin englantia :DDD

 Oltiin matkalla keskustaan :D



Ja jotain hyvääkin , IHANAA jos olisi tollaiset ilmat kun on ollut jotenkin tosi kylmä viime päivinä. Toivotaan parasta mutta voihan noi vielä muuttua, mutta aina saa toivoa :D
 

Nyt kattelee hetkeks vielä telkkaa ja sitten jossain vaiheessa nukkumaan hyvät yöt<3!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: