keskiviikko 15. elokuuta 2012

Koulu juttuja...



Tänään oon väsilly mun vuoden lukkareita kun lukiossa ne pitää tehä ihan kokonaan itte, niinku kaikki varmaankin jo tiesi. No niitten suunnittelemisessa menikin sitten jo jonkin aikaa. Mutta kyllä mä sen lopulta valmiiksi sain. Sit meillä oli musiikissa sellanen juttu että piti tuua musiikkia tunnille esim puhelimesta ja piti olla syy että miksi just se biisi. No ylläri ylläri mä päätin soittaa...... Simple planin-summer paradisen (: Ja selitys oli että siitä tulee mulle aina kesä mieleen, mikä on tietenkin hyvä juttu (:
Niin tosiaan mulla oli kouluu 8-16 mikä kuulosti mun mielestä aika pitkältä ,mutta ei se sit tuntunutkaa niin pitkältä onneks!
No päivään mahtu pitkää matikkaa,musiikkia ,kemiaa ja vähän kaiken näköstä.
Koulun jälkee mulla oli silmälääkäri.
Ne pistää siellä sellaisia silmätippoja mitkä ns. puuduttaa silmän tai rentouttaa mitä lie että ne näkee jotain sieltä. Ni sit se saa pupillit tollasiks isoiks :D
 No mä sain uudet tehot ja nyt voin alkaa käyttää piilareita kun vanhoissa ei voinut JEE! Mutta sen lisäks pitää tietty olla lasit kun ei niitäkään koko aikaa saa pitää ettei silmä ärtyynny/tulehdu tai jotain sellasta. Mulla oli sellaset ruskat lasit ennen oisko ollu paulfrankin ja sitä ennen mulla on ollu valkoset d&g mut nyt mietteillä on mustat escadan lasit mutta kun noitten silmätippojen takia ei nää kunnolla ni en oikeen voinu sanoa mielipidettä ni meen kattomaan joskus.
Sitku pääsin kotiin ni äiti oli tuono kaupasta jotain ihanaa. Meinaan...
NAM!
Ilalla menin vielä lenkille ja nyt meen tekemään taas vähän koulu juttuja (:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: