maanantai 20. elokuuta 2012

Someting about me and someting else (:


Postausta ei oo ollu pariin päivään, kun en oo kerenny. On ollu vähän kaiken laista. Viikonloppuna olin mun mummin ja vaarin mökillä ja sellasta ja muuten en ookkaa sitte tehny mitään erityistä.


Someting that I love:
Summer

Kynsilakat

Shoes

Guess

Nails


Animals

Bling Bling


sea


My Iphone Ja mulla on muuten toi sama kuori, mutta liilana.

strawberry

Chocolate

Suklaa mansikat! Mun herkkuu tein usein kesällä noita jälkkäriks niin helppoja ja hyviä. Tarvii vaan fazerin sinistä suklaata ja sulattaa se ja sitten vaa dipata tuoreita mansikoita ja sitte hetkeks jääkaappiin. NAM!

Ice cream

Vaatteet !

Kellot ja varsinkin guessin kellot.

Matala vartiset converset

Auringon lasku!
Horses(kassu ) Omaa hevosta mulla ei oo kun sen ylläpito on niin kallista, mutta ehkä joskus tulevaisuudessa (:




Colors
Lumilautailu. Viime talvena leviltä.


Mulle on iskeny KAUHEE hinku johonki ulkomaille jonnekki Italiaan (toscana) olin siellä pari vuotta sitte mun serkkujen kaa ja se paikka oli ihana. Tai sitten vaikka Espanjaan tai jonnekki missä on lämmin (:

Toscana

Spain

Hyvät yöt!<3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: