torstai 9. elokuuta 2012

Back to school !


Nyt se on sitten eka päivä lukiossa selvitty!
Tänään oikeastaan tutustuttiin koulun tiloihin ja lukujärjestyksiin. Pakko kyllä myöntää, että olin ihan pihalla kaikesta et missä pitää olla millon ja millon mikäki tunti alkaa ja loppuu ja missä. No eiköhän ne joskus opi ja tuntuu sitten varmaa ihan helpolta ainakin toivon nii . On vaan vähän erinlaista toi lukio kun esim. yläasteella.
Huomenna meillä alkaa koulu ihan normaalisti lukujärjestyksen mukaan. Oon varmaan ihan pihalla huomenna ja kiertelen vaan ympäri kouluu ettien oikeeta luokkaa, mutta enköhän mä selvii ((:
Illenmalla mulla oli ratsastus tunti .
Illalla kun olin tulossa kotiin kävin kaupan kautta hakemassa dippejä ja kermaviiliä, kun tehtiin äitin kanssa vihannes dippejä NAM! (: Sitten eikun laittamaan kirjat valmiiks laukkuun ja koittaa päättä että mitäs sitä huomenna pukis päälle ja kattelee vähän tv:tä ja sitten nukkumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: