sunnuntai 5. elokuuta 2012

Something

Moikka! Elikkä oon 16-vuotta ja oon just päässy pois ylä-asteelta ja oon alottamassa lukioo. Hain sellaselle luonnontiede linjalle, mikä on sellane fysiikka,kemia, bilsa ja matikka painotteinen luokka ja pääsin sinne. En oikee viel oo iha perillä kaikesta miten tätä käytetään yms ...... mut eiköhän tää tästä ku mun kaveri vuokko, jolla on blogi: underastarry.blogspot.com auttaa mua käyttää tätä!




Nyt oon vuokolla. Ollaan vaan laiskoteltu niinku sunnuntaina kuuluuki(; Eilen tein itelleni geelikynnet.

Tässä tipit liimattu kynsiin.
Geelit kynsissä.
Jouduin lainaa mun kaverin uv-lamppua, kun oma on rikki :( Onneks uus on jo tilattu, mutta saa nyt nähä kauan siinä kestää ku se tulee.
Lopulta kynnet tuli valmiiks, vaikka kyllä siinä aikaa meni varmaan lähemmäs 3 tuntia ku tehtiin kavereitten kaa yhessä ni välillä se tekeminen vähän jäi ku rupes juttelee mutta eihän se hyvässä seurassa haittaa(: Kuvien laatu ei sitten oo mikään paras ku oon ottanu ne mun puhelimel (Iphone 4).

3 kommenttia:

  1. ihanat kynnet <3 saat tehä sit mullekki ;)

    VastaaPoista
  2. onks noil pitkil kynsil vaikee tehä mitää? ja tykkääks sä laittaa kynsii? :))

    VastaaPoista
  3. Kiitos vuokko<3 ja joo(; Ei mun mielestä alussa voi olla mutta kyllä niihin tottuu ja joo on se ihan hauskaa puuhaa(:

    VastaaPoista

Kiitos kommenteista! (: