keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Tuulahdus lapista!

Täällä taas pääsiäinen ja loma meni tosi nopeesti Levin maisemissa.
Lähettiin viime viikon torstaina joskus kolmen aikaan ajaa kohti Leviä. Yövyttiin Kemissä, koska mun eno oli ollu aamu 6 asti töissä niin ei sitten ajettu yhtä matkaa, vaikka yleensä ollaan menty suoraan. Tai itse asiassa aina ennen ollaan menty suoraan. Mutta ei se mitään haitannu vaikka pysähdyttiin, koska seuraavalle päivälle jäi niin lyhyt ajomatka.
Automatkalla katoin täykkäreittä ja Glee :tä. Saatiin Jennin kaa huone vähän sotkuseks niinkin lyhyessä ajassa. Aamulla mentiin aamupalalle ennen ku jatkettiin matkaa.
Oltii joka päivä mäessä laskettelee. Millon milläki porukalla kaikki ei aina lähteny. Säät oli ihan mahtavat aurinko paisto ja oli ihan super sää olla rintees. 
En nyt just muista minä päivänä, mutta kuitenki käytiin Asialaisessa ravintolassa syömässä. Ja otin alkupalaks sushia. Ja oli ihan tajuttoman hyvää!


 Ja siel oli viel Ipadit ruokalistoina :o 
Pääruuaks söin thai salaattia. Eli ihan rautua ja vihanneksia ja sitten lisäks sai riisiä.

 Olihan sitä ihan pakko jälkkäriä oottaa joten otin kaakaon ja sit jonku suklaakakun pähkinäkeitolla. Nimi oli tosi outo aattelin et mitähä sielt tulee mut toi oli kyl hyvää (:
Salmiakki-Tazza! Toi oli ihan tajuttoman hyvää :P Saispa sitä täältäki.
Ööö normaaleja...ei :D

Maanantain kierrettiin tunturi ja käytiin kaikki rinteet läpi tai ainakin aina jompi kumpi puoli mutta kaikilla hisseillä noustiin.
Jenni haaveila aina että saatais Coca Cola vaunu ja mun vikana päivänä kun noustiin vikaa kertoo Gondolilla ni se osu kohalle :D
 Toi oli siis eilen. Kun oltiin nelisteen rinteessä. Oikeel on mun serkut Jenni ja Jere. Mun vieressä istuu Jennin ja Jeren serkku Annika. Oltiin tollon joku 6 tuntii mäessä. No sitku oltiin oltu hetki mökissä saatiin Jennin kaa päätön idea lähtee vielä hiihtää ja vedettiin sitte sellanen 6km lenkki :D 
Tais olla mun tän vuoden eka hiihtoreissu. Ainoot mitkä oli omat oli aurinkolasit ( mitkä ostin tuolta) ja kollarit. Sukset, monot,pipo,hanskat ja takki ei ollu mun :D
 Kello oli jo lähemmäs kaheksaa joten aurinko ei paistanu enää.

 "Keskustasta" jos sitä voi siks kutsuu :D Tarttu toinen näistä Guess:n paidoista, mutta sen saatte tietää myöhemmin että kumpi :P Ja sit ostin myös aurinkolasit mutta niistäkään ei oo vielä kuvia (:
Tänään mun lento lähti jo 10.50. Tulin koneella pois, koska muut jäi vielä sinne kun niillä on vielä lomaa. Mun oli pakko tulla kotiin kun on kokeita :/ En olis kyllä vielä halunnu tulla kotiin, mutta minkäs teet.
Toivottavasti teijän pääsiäiset meni kivasti (: Huomenna mulla onkin kampaaja saa nähä tuunko ihan erinäkösenä takas vai lähes samanlaisena ;)
 <3: Marty

2 kommenttia:

  1. Hei mä mietin, että kun sulla on lukihäiriö, haittaako sua jos sun kirjotusvirheitä korjailee? Kun jotkut bloggaajat joilla se on, ottavat sen loukkauksena, ja jotkut vaat tykkäävät että välillä korjataan, koska se kuulemma parantaa omia taitoja. Kumpaan kastiin sä kuulut? :)

    VastaaPoista
  2. Ei en mä mitenkään loukkaannu siitä jos mun virheitä korjaillaan. On ihan kiva ittekkin huomata mitä on tullu kirjotettuun, kun niitä ei oikeen tuppaa huomaamaan ennen kun joku on niistä sanonu (:

    VastaaPoista

Kiitos kommenteista! (: