maanantai 8. huhtikuuta 2013

Shoppailua!

Eilinen päivä meni shoppailemassa äitin ,Samun ja Mikun kaa. Saatiin idea mun veljen kaa että lähettäis kaikki yhdessä hesaan ni mentiin sitten eilen Jumboon. Siellä kierreltiin ja katteltiin ja kyllähän sieltä jotain matkaan tarttu mukaan(; Niistä myöhemmin tällä viikolla. Saa nyt nähä että minä päivänä kerkiin ottamaan kuvat ni sitten saa teille tehtyä niistä postauksen. Mun tää viikko on vähän kiireinen kun jakso vauhti ja osa päivistä on vähän pitempiä torstainakin loppuu koulu vasta puol viis..-.- Mutta voi olla että otetaan se kurssi pois saa nyt nähä. Taiku se ei oo mikää pakollinen kurssi ni voi jättää pois jos haluu. Ja keskiviikkona alotan mun työt puhelinmyyjänä :D Must tuntuu että tää lukion eka vuosi on menny tosi nopeesti. Nyt on niinku jo vika jakso ja sitte alkaa jo kesäloma :o Aika menny niin nopeesti. En saanut teille ollenkaan kuvia tähän postaukseen,kun postaan puhelimella ja jos on kuvia nii tää sanoo vaan että kuvien määrä ylitetty :/ Ja mä toivoton en osaa tehä asialle mitään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: