sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Vähän kaikkea (:

On taas menny pikkasen aikaa siitä ku viimeks postasin. Nyt vihdoinkin mulla on teille kuvat vaatteista jotka ostin sillon Jumbosta. En saanu aikasemmin teille kuvia kun osa mun ostoksista oli jääny mun veljelle.
BIKBOK
En tiiä miks tää kääntää ton kuvan ylös alasin. 
Yläosa: suunnilleen saman verran 
Alaosa: 12,95
Farkut: 29,95
Oikeesti ne on mustat mutta näyttää tossa valossa vaan vähän harmailta.

H&M
24,95
Ostin myös uudet Converset 75e

Sekä kasvonaamion H&M :ltä ja BB-voiteen.
Vaari toi mulle ulkomailta tuliaiseks Lady Millionin hajuveden.

 Tänään mentiin mun serkkujen kaa syömään Hanko sushiin.
 Ennen en oikeen tykänny sushista mutta nyt oon jotenki päässy niitten makuun.
Samalla matkaan tarttu mukaan aurinkolasit ja Adidaksen kangas kassi.
TIGER
4e
INTERSPORT
4,95
Mä kävin jonki aikaa sitten jo siellä kampaajalla ja en oo näyttäny teille kuvia ollenkaan joten siitä nytkin.
Hiukset ennen kampaajaa eli 6.4 siitä on siis jo aikaa :D



Kampaajan jälkeen ennen ku äiti tuli niin menin kulmikseen syömään toastin.
Laitettiin vähän tummaa väriä ja vaaleita raitoja. Alotin työt puhelinmyynnissä keskiviikkona. Sillon olin siis ekaa päivää se on sillai raskasta ku pitää esittää pirtettä ja sitte kaikki on törkeitä puhelimessa ja lyö luureja. Vaikka kyllä mä sen ymmärrän en mäkää siitä tykkää ku puhelin myyjät soittelee. Mutta kyllä tota nyt jonku aikaa jaksaa. Olin kans perjantaina töissä ja nää kuvat on  otettu sillon. Näistä näkee ehkä paremmin uudet hiukset.
Ilonen puhelinmyyjä :D

Päällä mulla oli
Farkut: Bikbok
Paita: Only
Nahkatakki: H&M 
Viikonloppuna tein ittelleni uudet kynnet.
 Vihdoin!
<3: Marty

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: