perjantai 22. maaliskuuta 2013

Sunny day!

Niin ihanaa kun aurinko paistaa päivisin ja aamusinki jo. Kumpa vaan toi ilmakin tosta vähän lämpenis nii ois aika jees! Sani ja pauliina oli meillä yötä keskiviikkon ku muuten olisin ollu ihan ypö yksin ni tuli sit yöks (: Aamul Pauliina meni johki silmä lääkäriin ja me oltiin menos Sanin kaa kävellen kouluun kunnes sit matkalla todettiin että joo ei mennä ekalle tunnille. Ja käännyttiinkin sit takas meille. Mutta mentiin sit tokalle tunnille mut sitku pääsin koululle ni sain tietää et mun toka tunti oli peruttu. No mul oliki sit vaa yks tunti kouluu. No onneks Liinallaki oli hyppäri ni haettiin mulle vähän lisää kesätöitä ja no kuhan vaa oltiin ja istus keltiin. Ja kyl me saatiin ihan päätön idea hakee lehtimyyjiks ja soitettiin ja saatiin haastattelu ajat :D No soitettiin kyl eri paikkoihin mut anyway. Sit pari mun muutaki kaverii soitti ja se tyyppi tajus et ollaan kavereita ni se kysy et haluuks tulla samaan aikaan. Ni nyt meit on kolme tytsyy samas haastattelus. No eipä ainakaan pitäis jännittää :D
Mutta niin siis kun ulkona paisto aurinko ja oli muutenkin hyvä sää ni otettiin pari kuvaa ulkonan Sanin kaa meijän "hyppäril" eli siis aamul ennnen ku sit mentiin kouluun. 

 Ihanaa kun sai laittaa aurinkolasit päähän 
Päällä oli
Housut: Drdemin
Paita: bikbok
Kengät: viininpunaiset Converset



Oli selvästi liian kirkasta mulle ku ei silmät meinannu pysyy auki :D
Aina perjantaisin koulu päivä menee niin hitaasti ja tunnit kestää ikuisuuden ei vaan jotenkin nappaa. Mut se on kylläki joka viikko sama juttu kun ei malta oottaa että oon viikonloppu. Mulla ei oo kyllä mitään erikoista suunniteltuna mutta se on vaa niin ihanaa kun saa nukkuu myöhään ja mennä sillon nukkumaan kun huvittaa ja tehä just mitä huvittaa. Vaikka tosin pitäis lukee kokeisiin kun ens viikolla alkaa taas koeviikko...-.- No kai sitä pitää jossain vaiheessa ryhdistäytyy ja lukee mutta saa nähä millon sekin tapahtuu :D Mun levin matka vaan lähenee lähenemistään. Lähen siis ens viikon torstaina kohti pohjoista mun serkkujen kaa. Me mennään autolla mutta mä tuun lentäen pois kun pitää tulla tekee kokeita. Sain kaks päivää vapaaks koulusta joudun vaa tekee ne kokeet toisena päivänä. Taino toisen teen uusinnoissa toukokuussa ja sitten yhtenä päivänä mulla on kaks koetta. Mutta enköhän mä  jotenkin niistä selvii. Nyt oon lähössä sanin kaa salille ja sitten saa nähä mitä keksitään tekemistä tälle päivälle muuta. Hyvät viikonloput kaikille!
<3: Marty

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: