tiistai 23. huhtikuuta 2013

Väliaikainen banneri!


Olin ihan totaallisen kyllästyny mun vanhaan banneriin joten vaihdoin sen. Toi saattaa olla nyt vaan väliaikanen, koska mulla on kyllä idea uudesta mutta en oo saanu tehtyä. Mutta toivottavasti kelpaa edes vähäksi aikaa. Mietin kyllä parin vaihto ehdon välillä, mutta omasta mielestä ja parin kaverinkin mielestä tää oli parempi. Toinen muistutti liikaa vanhaa kun sama pinkki "tausta". Ja oli liian talvinen.

Toki ihan mielipide kysymys. Mitäs mieltä ootte ? (:
Muita kuvia en saanu teille tänään kun puhelin sekoilee ja ei antanu jostain syystä siirtää niitä ....
Ootan jo, että saan kameran niin saa tarkempia kuvia ja on sitte kivempi ottaa kuvia. Tai onhan mulla joku Sonyn kamera, mutta siis nyt puhuin järkkäristä. Säästän meinaan rahaa järjestelmä kameraan. Voi kyllä mennä pieni tovi ennen ku sen saan. Oon vähä sellanen törsääjä, että heti ku mulla on rahaa ni ostan jotai ja sit kappas viikon päästä sitä ei enää ookkaan, Hups. No tää tyttö opettelee säästämään. Sillä kesän lopussa ois suunnitelmissa ulkomaan matka. Toivottavasti onnistuu!
Toi Pink ja Nate Ruess:n biisi Just Give Me A Reason on soinu mun päässä koko päivän. Ei siinä sinäänsä mitään kun hyvä biisi. Mutta se tunne on niin ärsyttävä, kun joku biisi mistä ei välttämättä tykkää niin jää soimaan päähän. Ja ei kyllä tosiaan lähe millään :D No onneks nyt ei ollu niin mut välillä käy ja että se ärsyttää. Sit mä ainaki hoilailen (ei sitä muuks voi kutsuu) jos joku "soi" mun päässä. Käy sääliks niitä ketä kuulee :DD
<3: Marty

5 kommenttia:

  1. uuu toi banneri on hieno! ;) <3 ja minkä järkkärin aattelit ostaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu tosi hieno.............. :DDDD

      Poista
    2. Uuuu kiitti(; ja emmä viel ihan varma oo :D

      Poista
  2. toi banneri on kyl tosi kiva mikä sul nytte on !

    VastaaPoista

Kiitos kommenteista! (: