maanantai 1. lokakuuta 2012

Some way or another



Moikka pitkästä aikaa mulla oli tänään tarkotuksena laittaa teille kuvia niistä kengistä jotka ostin, viikonlopusta ja muista pikku ostoksista ja jutskista. Mutta mun kone päätti, että ei kiinnosta ni enpä sitten laita niitä. Koitan huomenna uudestaan jos tää suostuis lataa noita kuvia mutta tänään ei onnistunu:/ No niinpä mulla ei oo mitään kummempaa kerrottavaa. Tänään olin koulussa ja tallilla ei mitään sen ihmeellisenpää. Ja tosiaan viime viikolla kävin värjäämässa ja muotoilemassa kulmat (perjantaina Hiusstudio D`sign). Oisko se nyt maksanu jonku 16e. Samalla ostin sävyttävän hoitoaineen kun mulla ei oikeen pysy noi vaaleet raidat mitä mulle on laitettu ni kirkkaina (19e). Kun mun oma väri on vähän tummempi blondi. Mutta niistä kulmista niin mulla vahattiin ku moni on sanonu että jos nyppiminen sattuu paljon ni ne on tykänny enemmän vahaamisesta. No itse oon samaa mieltä. Mulla vuotaa silmät ja sattuu niin kauheesti jos pitää nyppiä ni toi oli kyllä tosi hyvä idea. Ensin niihin levitettiin kuuma vahaa ja sitten jonkun laisella liuskalla vaan kiinni ja naps se revittiin pois. Sitten toisesta kohtaa uudestaan ja uudestaan. Lopussa tosin piti vähän pinseteillä siistiä ja voila valmista tuli. Se kirpas vaan sen hetken ja sitten se oli ohi sattu paljon vähemmän kun nyppiminen. Tykkään itse tosi paljon näistä uusista kulmista värikin on just kiva ja muodosta tykkään. Ja mun ihana äiti toi mulle tallinnasta toffifeetan NAM! :D No saattenyt jotain kuvia kun osan se suostu lataamaan(:!


 Vasenmalla olevassa kuvassa vanhat muodottomat kulmat ja oikealla uudet (: Voin huomenna ottaa kuvan mistä huomaatte eron selvemmin. Sillä tästä sitä ei kunnolla huomaa.


Sävyttävä ja korjaava hoitoaine.


 Tuli vähän kiire meinasin myöhästyä junasta joten piti juosta ja kun ulkona satoi niin kastuin matkalla kun olin pyöräilemessä asemalle :(





Huomenna näätte mitä näistä löytyy ja muuta hauskaa:D
Hyvät yöt kaikille!<3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: