sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Skyfall

Jokos ootte kuunnellu uusimman Bondin musiikin (:
Tällä viikolla on ollu syksynsääksi tosi kiva sää kun aurinko on paistanut, vaikka on kyllä ollu aikas kylmä :/

Kun olin kävelemässä perjantaina keskustaan ni matkalla oli sattunu joku pieni onnettomus, mutta ei ollu kai kukaan onneks loukkaantunu pahasti. (:
Siinä sitten vierähti jokunen tunti kun kierreltiin kaupoissa. Oon koulannu sellasen valkosen tunikan perään mikä on olysta. Mutta en oo raaskinut ostaa sitä koska lähetään syyslomalla TURKKIIN. Kerron matkasta vähän enemmä myöhemmin tällä viikolla :D
No siinä ehti jo sitten tulla nälkä ja mun teki hirveesti mieli subia miin mentiin subiin ja tietenkin otin kanateriakin.
Olin siis tosiaan Sanin ja Heidin kaan. No mä lähin sitten siitä subilta asemalle ja Sani ja Heidi lähti ties minne :D  No perjantaina oli senverran kylmä ni menin sisälle oottelemaan, kun yllätys yllätys juna oli myöhässä.
Menin siis mun serkuille kylään, siellä  oli myös mun pikkuserkut ni pelattiin niittenkaa lätkää ja ne väitti että oon ihan surkee ja sit voitin ku sain ihan vikoilla minuuteilla maalin :DDD

Sitten lauantaina tulin jo kahelta takas kun menin iskän maku tuomariks kun se osti luku laseja nisseniltä. No sitten mulla kävi niin hyvä tuuri, että iskä sai siitä kaupan päälle 75e lahjakortin jota se ei saa käyttää itte. Sillä sai ostaa silmä tai aurinko lasit. No mä otin tälläset aurinko lasit (:


 
 Siitä mentiin sitten kauppaan ja mä ostin Täydellisten naisten 5 kauden kun katoin ihan vahingossa sen 4 tuottarin loppuun, HUPS!

Pitihän sitä leffa karkkia ottaa Bilareita siis :)

 Ennen ku pääsin niitä kattomaan ni lupasin iskän kaa laittaa meijän tollaset piha asetelmat uusiks ja sitten loppu ilta tais mennä täydellisten naisten parissa :D



Sunnutaina ei oo tapahtunu oikein mitään. Tehtiin äitin kaa tacoja ja oli vuokon kaa ja tein läksyjä. Kävin myös laittamassa sen valkosen mekon varaukseen saa nyt nähdä ostanko sen vai en.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: