keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Ihanat kengät!


Vihdoinkin sain laitettua kuvia niistä kengistä mitkä ostin ja joitain muita kuvia viime viikolta ja samalla vähän eilisestä. 
Ihan ensiksi tässä nämä kaunokaiset mitkä ostin spirit storesta viime viikolla.



Ihanat nauhalliset korolliset kengät 59e.



Ja matalat varrelliset kengät joissa menee kaksi solkea toisessa nastoja ja toisessa tollasia pyöreitä palloja  49e :D


Modasta ostin aivan IHANAN toppa takin oisko ollu 69e.

 Viime viikon perjantaina olin menossa sinne kulmien laittoon ni vuokko lähti mukaan ettimään O.C 2 tuottaria. Kun sitä ei löytyny mistää.
" (O.C vaan mielessä) Mä niin haluun sen oispa se siellä" :)

"No ei sitten en enää eti mistään-.-"
Mun tarina mutku toinen olin niiin kauhuissaaan kun ei sitä saanut vaikka sitä niin kovasti on ettiny :D

Sitten eilen eli tiistaina vähän sattu ja tapahtu. Toi kuvaa hyvin mun eilistä ratsastus tuntia. Mulla oli este tunti ja aika alku tunnista Kassu vähän pillastu ja lähti aika moista vauhtia ja heitteli vähän pukkeja no mähän sieltä alas lensin. Ei onneks ihan kauheesti sattunu ilmat vaan pihalle ja sellasta. No tänään on vähän ollut niskat ja hartiat kipeet mutta ei onneks pahemmin käyny(:




Tänään olin salilla ja kävin hakemassa mun uuden passin ja enkun kirjan ku se oli vihdoin tullut kun se piti tilata kun ne oli loppunut. Ja kirjastosta piti hakea kirja äikän kurssia varten kun joku on pakko lukae. No nyt se on sitten hankittu ja samalla hain pari yliviivaus kynää tigeristä ja sit sieltä löyty sellanen hyvä löytö. Meinaan kuulakärkikynä mitä pystyy kumittmaan ja se kumi on siinä kynän päässä. Se on mulle hyvän kun tykkään kirjottaa kuuliksella. Mutta mulla tulee aika paljon kirjotus virheitä niinku on varmaan tullu huomatuks(: Ja sitten menin sanin ja sen poikaystävän kaa kulmakonditorioon kahville istuskelemaan. Huomenna pitäisi käydä hakemassa life kaupasta proteini juomaa ja sitten ois zumba tunti ja sali luvassa ja tietty paljon läksyjä koulusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: