maanantai 25. marraskuuta 2013

Pikkujoulut

Mulla on menny oikeastaa kaikki aika tähän muuttamiseen kun on pitäny pakata ja kasata hyllyjä. Ja kokeitaki pukkaa joka suunnasta ja millään ei meinaa kerkii lukee. Tänää mun päivä on menny niinki hienosti et mun hapaaast lohkes pala ja hammaslääkäriinhä  sitä on mentävä :/
Pidettiin perjantain ns pikkujoulut Jennalla Sanin Liinan Pauliina Saran Jossun ja Roosan kaa. Tehtiin joulutorttui, pipareit ja juusto pöytä.
 (puhelimella otettuja siks niin huono laatu)
Koeviikkosin ku mä en mitenkää hirveen hehkeeltä näytä ni eka piti vähä tälläytyy.
Yritettiin ottaa asu kuvii mut jostain mua aina nauratt hirveesti tai heiluin kuvassa jotenki mutta ne nyt on mitä on x)
 Kamalaa kun jo keskiviikkona pitää olla kaikki kamat olla asunnolla kauheen nopeesti tääki jotenki tullu vaikka onha siel tehty remonttii jo melkee 3kk tai yliki. Ens viikol on mun veljen ylppärit ku s vihdoinki valmistu ja tilasin sinne mekon. Sen pitäis saapuu 1-3 vrk päästä ja sit nähää onks se hyvä vai ei. Tilasin saman mekon valkosena ja mustana kun en osannu kuvasta päättää kumman värin haluun ja päällä se on aina ihan eri asia. Mut palautan sit kyl sen huonomman. Toivotaan et jompi kumpi väri on ees hyvä.
Xoxo Marty

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: