tiistai 19. marraskuuta 2013

Harmaat farkut!

 Tänää aamu lähti käyntii sali treenillä! Kello soi 06.45 ja sitte sali kamat ja eiku nostaa rautaa :D Väsytti  kyllä nousta kun ulkona oli pimeetä ja vettä sato. En tykkää yhään ku sataa vettä vaihtuis lumeks. On niin synkkää ja pimeetä lumi valaisis ees vähän. Tykkään kyl talvesta kun on lunta ja oikee talvi mut en tykkää tälläsest jatkuvast vesi sateesta yhtää. No ehkä se lumi sielt kohta tulee. Mua ihan kauhistutti ku söin sen kokosen aamu palan ku ruokavaliossa ohjattiin. Huhuhu sitä määrää tuntu ettei se lopu ikinä. Mä ku en ennen oo syöny aamusin mitää ni toi tuntu ettei jaksa.
 Sain eilen jopa vähän pakattua vaatteita kaapista ja joitain tavaroita!
 Yllättävän nopeesti ne pahvilaatikot täytty.
 Tänäään mulla oli pitkästä aikaa päällä mun harmaat farkut. Mulla kun on oikeastaan melkein aina mustat farkut Jennaki totes koulussa että "oho sulla on harmaat eikä mustat farkut" :D
 
Farkut Cubus
Saappaat messuilta
Paita H&M
Nahkatakki H&M
 Xoxo Marty

6 kommenttia:

  1. Ah toi aamupala näyttää niin herkulta, jokseenki kyllä aika täyttävältä :D

    Ja ihana sun asu, noi farkut sopii sulle hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oli kyl aika täyttävä :D vooi kiitos paljon!(:

      Poista
  2. Oot kyl tosi kaunis !!

    VastaaPoista
  3. Kai teet asuntopostauksen teidän uuesta talosta sitten ? Olisi kiva nähdä millainen se on :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enköhän mä voi tehä sitte ku on talo kunnossa (:

      Poista

Kiitos kommenteista! (: