keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Kuulumisia!

IPitkästä aikaa taas täällä blogin puolella. Postaan puhelimella ku oon koululla vielä ku jäin ottaa et Sani pääsee xd 
Olin viime viikolla kipeenä..:/ Mutta nyt jo onneks terve! Eli eipä oo mitää ihmeellistä tapahtunu. Mut viime viikonloppun pidettiin Halooween pippalot pauliinalla ni sieltä on pari kuvaa.  
Oli iha sika hauskaa ja oli just kiva ku kaikki oikeesti pukeutu! Mut se niistä en tiiä oonko maininnu tääl blogin puolella mutta me ollaan siis muuttamassa ens viikolla ja sit ku saan uuden huoneen kokonaan valmiiks ni varmaa teen teillekin  siitä sit jotai postausta, mutta saattaa olla et nyt muuton aikana jää postailu vähän vähemmälle. Ja mä en tajuu mihin oon voinu hävittää mun koneen laturin en löydä sitä mistään ni en oo oikee sillä päässy postailee ..:/ Tänää loppu päivä menee varmaa salilla ja sit pitäis Ruotsin kokeesee jaksaa lukee mut saa nähä miten käy et jaksanko lukee vai en :D
Xoxo Marty

4 kommenttia:

Kiitos kommenteista! (: