maanantai 2. joulukuuta 2013

Muutto takana elämä edessä!

Täällä taas ollaan vihdoin. En pysty vielä koneella postaa kun uus netti ei vielä toimi mutta menee se näin puhelimellaki väliaikaisesti. Me muutettiin siis viime torstaina äitin kaa ja huhuhu mikä prosessi tää muuttaminen on. Kaikki tavarat on vielä vähän kateissa ja osa on jopa vielä vanhalla talolla no ehkä tää tästä pikku hiljaa. Eilen oltiin pauliinan kaa salilla ja huhuh ku siinä uudessa ohjelmassa on super sarjoja ni joo kyllä ne aika supereja on. Ja niitten perään vielä vähän vatsoja ni oli kyllä vähän heikko olo mut kuitenki iha mahtava fiilis. No nyt taas kunnon reeni takana nyt oon menossa ratsastaa ja huomenna pitäis mennä taas salille luvas ois vähä haukkoi ja ojentajia ja sellasta (: 
Oon tykänny nyt käyttää tota valkosta vähä pitempää untuva takkii se on niin ihanan lämmin ❤ 
Ku kävin viikonloppuna willassa ni kokeilin  bikbokissa parii mekkoa vanhojen jatkoille 
Ton tyyppistä haluisin mutta toi oli ns löysä malli ni ei istunu hyvin mutta hopee paljetti mekko ois kuitenki hakusessa. No onneks on viel aikaa ettiä nyt pitäis vaan kengät löytää ku kakkos sovituksessa pitäis olla ne. No ehkä mä vielä löydän ehkä kyllä eka pitäis ees yrittää löytää ja käydä kaupoissa kattomassa 🙈 Tänää mul oli hammas lääkäri :/ Hyyi en tykkää yhtään käydä siellä mutta nyt ei ollu ihan nii kamalaa ku sain hampaan korjattua. Taiku mulla oli hampaasta lohjennu pala mutta nyt on hampaat kunnossa, Happy me (: Ja yllätyin positiivisesti ku hammas lääkäri sano että mulla on aika vaaleat tai siis valkoset hampaat ku toisiks vaalien paikka laitettiin ja oon aina aatellu että mulla ei kyllä oo lähelläkään valkoset hampaat mutta on ne sit vissiin!
❤ Marty

6 kommenttia:

  1. Voitko tehä postauksen teijän uudesta talosta!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu enköhän kuhan saan kaikki tavarat paikoilleen (:

      Poista
  2. Oot niin nätti!:)

    VastaaPoista
  3. Just kiva toi pipo mist oot ostanut?(:

    VastaaPoista
  4. Toi on kaverin pipo ja en nyt just muista mistä se on sen hankkinu

    VastaaPoista

Kiitos kommenteista! (: